Gå til innhold

Hvorfor hakker NFS på min PC?


kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller det spillet her på høyeste detaljenivå, 1024x768.

 

Jeg sitter på 64-3200, 512 hyperX ram og ett 6600 128mb kort.

Men merker at det stresser harddisken, får veldig sjelden sånne spikes, hvor det hakker i 1-2 sekunder, og så glatt igjen.

5516072[/snapback]

 

 

jada, for det tror jeg på :roll::no:

 

 

Forøvrig kjører det "glatt" på min maskin, ~medium settings, 4xAA, 1024x768. Får av og til fps-drops hvis det er et lass med politibiler som jager meg, men ellers går det bra.

Lenke til kommentar

Jeg kjører spillet på max med ett mye dårligere oppsett en det dere har ! Og da uten lagg i det hele tatt! Vet at det er noe feil med demoen, den lagga hos meg som ett lite H, men da jeg fikk fullversjonen så gikk det greit!

 

Hvis dere ikke har en lovlig versjon av spiller. Så bør dere kanskje prøve en annen Crack eller kjøre image! Kjenner noen som hadde lagg pga at cracken var dårlig!

 

Patche spillet til nyere versjon, oppdatere drivere? Sikkert prøvd det men :p

Lenke til kommentar

Hos meg ligger FPS på rundt 60, merker at det til tider er litt tendenser til hakking, spesielt hvis mye skjer.

 

Kjører da 1280x1024, alt unntatt skygger på fullt, og 8xAA i driveren.

 

Prøvde meg litt frem får å se hva som hakket minst. Satte AA til programstyrt, og satt Full Screen Anti Aliasing til fult i spillet. Prøvde så 4xAA i driver i stedet, og det hakket mindre og så bedre ut. Prøvde så 8xAA, da så det enda bedre ut, alle linjer var glatte, og det hakket ikke noe mer enn ved 4xAA. Så jeg tror det er ett eller annet med spillet som gjør at det hakker, og ikke maskinvaren som folk har.

 

Har også prøvd uten Motion Blur (må inn i registeret for å endre dette), og det var ikke spesielt stor forskjell det heller, bortsett i fra at opplevelsen ikke helt var den samme.

 

Har også prøvd mindre oppløsninger, men den samme hakkingen er der da også. Så konklusjonen er at det er spillet det er noe rart med. Tipper at det har problemer med å hente ting i fra minnet som gjør dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...