HrSteen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Døren til ett større byggverk her i Mo i Rana. Ganske stygt, men heldigvis så ligger det ikke akkurat sentralt. Heder og berømmelse til den som klarer å gjette hva dette er inngangen til. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ikke stygt i det hele tatt. Et dekorativt bilde innenfor genren industielle bilder med patina. Likte motivet, og man kunne vel ikke valgt noen stort bedre løsning. Artige farger, er wb helt riktig? Er det inngangen til en silo av en eller annen art? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 wb er nok ikke 100% naturell, justert noe for å fremheve fargene i muren og døra. Det er inngang til en ett eller annet rom i foten på en demning. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Interessant hvordan stygge motiv blir pent på bilder! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er litt uenig med meg selv om jeg syns du burde rettet opp bildet slik at linjene i betongen blir vannrette, men uansett; flott bilde, syns det er veldig spennende. De knallgule bladene skaper en interessant kontrast til de mildere fargene. I like it Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Pent bilde.. Ser ut som et inngangsdør til no bomberom elns.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Stilig bilde.... Spennende å se på Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Takk for tilbakemeldinger. Fargene er litt fremheven, det er ikke like "delikat" i i virkeligheten. Kunne tatt meg en tur ut og fotografert helhaten, men nekter å bevege meg ut i dette været som er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå