Rupal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Først av alt: jeg er newbie når det kommer til bilderedigering, so go easy on me. Så til problemet: Jeg tenkte jeg skulle lage en logo, der jeg bruker en diamant effekt, og da fant jeg denne siden her Webdesignskolan Jeg har Adobe CS2. Jeg prøvde å følge framgangsmåten, men selv om jeg velger "Rasterize Type" på tekstlayeren, så er det fortsatt ikke mulig å velge Filter-->Disort-->Glass. Er det noen andre som kan se om de har samme problemet, og evt gi meg tips om hvordan jeg kan bruke glasseffekten på teksten? Takk på forhånd... Endret 29. januar 2006 av LBoN Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Linken din funker ikke, så det blir vanskelig å si. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 .. og evt gi meg tips om hvordan jeg kan bruke glasseffekten på teksten? 5513072[/snapback] Så.. ble tekstlayeret rasterisert? Er tekstlayeret fortsatt valgt? Er bildet 8-bits RGB, eller har du rotet deg borti indexed, 16-bits, 32-bits, CMYK, Lab, eller lignende? Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Har fiksa linken nå. Skal sjekke om alle innstillingene er riktig..Kommer med oppdatering snart=) Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jepp, medi8or det var en feil med innstillingene. Sto på 16 bit istedet for 8. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå