GrH Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei jeg lurer på hvordan jeg skal overklokke en 2000+ (om d går ant..? ) Jeg har To hovedkort jeg kan velge i mellom : Et EpoX EP-8K5A2+ eller et Abit KD7A men hvilke er best til og overklokke ...? ( er det noen forskjell...) og nå til overklokkingen. Hvordan skal jeg gjøre det ..? Går jeg inn i bios og setter opp volten elr ..? ( er litt nybegynner med overklokking... ) DjgunnaH Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hvilke prosessor har du då? "Thorton" eller en "Palomino". "Thorton" har best overklokkningsevne. kommer du inn i BIOS? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ja jeg kommer inn i bios men hvet ikke hvordan jeg skjekker om jeg har "Thorton" eller "Palomino" Djgunnah Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Med Cpu-z kan du sjekke hva slags prosessor du har Lenke til kommentar
GrH Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har "Palomino" men kan jeg klokke da.? og noen som vet hvilket hk jeg burde bruke..? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Ingen som vet noe..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå