Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen starter etter en natt!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle ta pcen på et lan. Pcen funka fint å ikke noe problem, men når jeg flyttet den til lanet så ville den ikke starte. Når man trykker på power knappen skjer det ingenting. Jeg har ingen lys på hovedkorte som viser at den funker. Jeg prøvde å bytte strømforsyning på lanet, men det hjelpet heller ikke. Har aldri hatt noe problem med det før. Så da tok jeg bare pcen hjem siden den ikke startet. Så prøvde jeg å starte den neste morgen og da startet den. I etter tid har jeg prøvd å flytte den i huset litt å prøvd å starte den etterpå, men da må man vente sånn ca 12 timer, så starter den igjen. Det er veldig kjipt siden jeg bruker å dra på lan ganske ofte. Noen som kan hjelpe meg ? :ermm:

P4 3.06 GHz

1 GB ram

G-force Fx 5600 128mb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt om dette før, men tror ikke dette har med 'tid' å gjøre?

Det eneste negative jeg har observert i forbindelse med flytting av PC, er at pga vridning av kabinettet, så har enkelte kort delvis løsnet og skapt problemer, spesielt AGP skjermkort av den gamle typen.

Lenke til kommentar

Det første som falt meg inn var at forgreneren du brukte på LANet var ødelagt, men satser på at du ikke brukte det når du testet rundt i huset...

Sikker på at kontakt greia nedi hovedkortet til strømforsyninga sitter ordentlig fast? og at den ikke har løsnet såvidt?

Lenke til kommentar

høres da jævlig sært ut, prøvd å resette cmos og så starte? hvis ikke er det vel bare å vente :/ kanskje automatsikringen går når du plugger i kontakten? er det en av/påbryter kan du jo vippe denne til av og så plugge i og deretter vippe den til på og prøve.

Står pcn stille hele tiden er det vel heller ikke løse kontakter, er ikke lett å vite slikt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...