_tHokA_ Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Kan ha drifting i NFSU min personlige score er jo nesten 1million på en drift Eller så kan dere ha om å ha finest kabinett/ryddig inni kassa. Penest, uten å se på hva personen har inni maskinen av system. Bare se på ledningene o.l. Jeg er med, flere ifra Askim som skal bli med? ...eller jeg kommer om komplett.no for sendt meg de nye delene før SLAN starter Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 i spydberg.. endelig et lan som ikke er "såååå" langt unna får prøve å ta en tur.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 i spydberg.. endelig et lan som ikke er "såååå" langt unna får prøve å ta en tur.. 5522516[/snapback] Det er bra.. Noen kjentfolk som kommer også.. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Kan det ikke bli Compo i HL? 5524477[/snapback] Det ville vært veldig morsomt.. Hl1 er morsomt.. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Kan bli compo i mange spill men venligst benytt forumet til Spydeberglan når dere vil fåreslå et spill til compo. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Ok. Så du posten min der jeg nevnte om det dommerne burde ta hensyn til når dem skal dømme programmene? 5524755[/snapback] Ja så den eg er med, flere ifra Askim som skal bli med? ...eller jeg kommer om komplett.no for sendt meg de nye delene før SLAN starter rolleyes.gif Eller så får du nok lov og låne demo deler, hk mitt røyk før TG da var jeg på TG med låne hk. (men sier du ifra kjapper de seg nok) Endret 30. januar 2006 av Ducklink Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 eg er med, flere ifra Askim som skal bli med? ...eller jeg kommer om komplett.no for sendt meg de nye delene før SLAN starter rolleyes.gif Eller så får du nok lov og låne demo deler, hk mitt røyk før TG da var jeg på TG med låne hk. (men sier du ifra kjapper de seg nok) 5524827[/snapback] Det jeg venter på er Sata strømkabel som jeg trenger. Den har dem ikke på lager. Ellers har dem alt annet på lager egentlig. Men varene blir jo ikke sendt før dem får inn strømkabelen Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er kanskje med hvis det blir litt eldre folk der også. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) vi som arrangsjerer går GK så er thoka ferdig med skolen, så kommer det noen andre på ca 24 så hvis en her ikke skal til bort så kommer han og han er vel over 40, og har noen andre som kanskje kommer som han sa var noe eldre. Så blir vel deltakere på alle aldre på S-LAN Endret 31. januar 2006 av Ducklink Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Da er jeg meldt på, mangler bare å betale den griea.. Får vel fatter til å gjøre det.. Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hvem skal være dommere i programmerings compoen? 5525060[/snapback] Jeg er gjerne dommer eller med å avgjøre vinner ... --- Jeg er da en av de som arrangerer lanet. Det er "ducklink" her på forumet og jeg som har hoved ansvaret, og arangerer dette... Men i tillegg er det også flere i crewet. Endret 31. januar 2006 av Aleksweb Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Skulle gjerne kommet, bor i Moss. Men jeg kan ikke, skal ta traffikalt grunnkurs i vinterferien. EDIT: Jeg hadde vunnet case mod compoen Endret 31. januar 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 EDIT: Jeg hadde vunnet case mod compoen 5531587[/snapback] Jeg på en god andre plass da.. Men er nok sikke sikkert at jeg vinner jeg heller, tviler vel egentlig på det.. Er ikke gjort så veldig mye sjøl på mitt kabinett.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 EDIT: Jeg hadde vunnet case mod compoen 5531587[/snapback] Jeg på en god andre plass da.. Men er nok sikke sikkert at jeg vinner jeg heller, tviler vel egentlig på det.. Er ikke gjort så veldig mye sjøl på mitt kabinett.. 5534703[/snapback] Hvis det skal være "casemod" compo, så burde dere vel kun ta med de kabinettene der det er gjort noe" selv", ikke sånne standar kasser som det er satt inn neon lys i etc... eller hva? bare kikka tilfeldig innom jeg Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Ja selvklart hvis jeg ser et raidmaxkabiss som er helt standard så stiller det jo ikke så veldig sterk, men dersom det er jevelig fint ryddet og gjennomført ellers osv, ting vi kommer til å se på er vel: Utseende Om det er originalt Om det er gjort eller kjøpt Så har du jo om det er et skikkelig blikkfang og da. Blir vel et dommerpanel. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Stor sannsynlighet for at det blir 7,2 mbit fra combitel. Men blir nok ikke så veldig tregt. Torsdag har vært en realativt stille dag. Vi har dog opplevd litt treghet i nettverket og et kort strømmbrudd. Denne tregheten kommer av at dere overfører ENORME mengder med data innad i nettverket. Etter litt tweaking har vi dog klart presse ut litt ekstra juice, og nettverket er nå dønn stabilt! Og btw, dere har kunn klart å presse ut 15mbit av en UBEGRENSET internetlinje ;p Denne qouten er hentet fra http://ag-lan.net det er et lan med 138 deltakere (er vel ca 150 med crew) Så dere vil nok ikke merke noe til at internett er tregt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Vi budre legge ut en pakkeliste til lanet her.. Er ikke helt sikker på alt jeg skal ha med.. Noen forslag Ducklink? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå