Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spydeberglan (et dataparty) Med mange konkuranser

Anbefalte innlegg

Kan ha drifting i NFSU :p min personlige score er jo nesten 1million på en drift :p

Eller så kan dere ha om å ha finest kabinett/ryddig inni kassa. Penest, uten å se på hva personen har inni maskinen av system. Bare se på ledningene o.l.

Jeg er med, flere ifra Askim som skal bli med? ...eller jeg kommer om komplett.no for sendt meg de nye delene før SLAN starter :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. Så du posten min der jeg nevnte om det dommerne burde ta hensyn til når dem skal dømme programmene?

5524755[/snapback]

Ja så den ;)

eg er med, flere ifra Askim som skal bli med? ...eller jeg kommer om komplett.no for sendt meg de nye delene før SLAN starter rolleyes.gif

Eller så får du nok lov og låne demo deler, hk mitt røyk før TG da var jeg på TG med låne hk. (men sier du ifra kjapper de seg nok) :thumbup:

Endret av Ducklink
Lenke til kommentar
eg er med, flere ifra Askim som skal bli med? ...eller jeg kommer om komplett.no for sendt meg de nye delene før SLAN starter rolleyes.gif

Eller så får du nok lov og låne demo deler, hk mitt røyk før TG da var jeg på TG med låne hk. (men sier du ifra kjapper de seg nok) :thumbup:

5524827[/snapback]

Det jeg venter på er Sata strømkabel som jeg trenger. Den har dem ikke på lager. Ellers har dem alt annet på lager egentlig. Men varene blir jo ikke sendt før dem får inn strømkabelen :(

Lenke til kommentar

vi som arrangsjerer går GK så er thoka ferdig med skolen, så kommer det noen andre på ca 24 så hvis en her ikke skal til bort så kommer han og han er vel over 40, og har noen andre som kanskje kommer som han sa var noe eldre.

Så blir vel deltakere på alle aldre på S-LAN

Endret av Ducklink
Lenke til kommentar
Hvem skal være dommere i programmerings compoen?

5525060[/snapback]

Jeg er gjerne dommer eller med å avgjøre vinner ... :)

---

Jeg er da en av de som arrangerer lanet. Det er "ducklink" her på forumet og jeg som har hoved ansvaret, og arangerer dette...

Men i tillegg er det også flere i crewet.

Endret av Aleksweb
Lenke til kommentar
EDIT: Jeg hadde vunnet case mod compoen :p

5531587[/snapback]

Jeg på en god andre plass da..:p

Men er nok sikke sikkert at jeg vinner jeg heller, tviler vel egentlig på det..

Er ikke gjort så veldig mye sjøl på mitt kabinett..

5534703[/snapback]

Hvis det skal være "casemod" compo, så burde dere vel kun ta med de kabinettene der det er gjort noe" selv", ikke sånne standar kasser som det er satt inn neon lys i etc... eller hva?

bare kikka tilfeldig innom jeg :yes:

Lenke til kommentar

Ja selvklart hvis jeg ser et raidmaxkabiss som er helt standard så stiller det jo ikke så veldig sterk, men dersom det er jevelig fint ryddet og gjennomført ellers osv, ting vi kommer til å se på er vel:

Utseende

Om det er originalt

Om det er gjort eller kjøpt

Så har du jo om det er et skikkelig blikkfang og da.

Blir vel et dommerpanel.

Lenke til kommentar

Stor sannsynlighet for at det blir 7,2 mbit fra combitel.

Men blir nok ikke så veldig tregt.

Torsdag har vært en realativt stille dag. Vi har dog opplevd litt treghet i nettverket og et kort strømmbrudd. Denne tregheten kommer av at dere overfører ENORME mengder med data innad i nettverket. Etter litt tweaking har vi dog klart presse ut litt ekstra juice, og nettverket er nå dønn stabilt! Og btw, dere har kunn klart å presse ut 15mbit av en UBEGRENSET internetlinje ;p

Denne qouten er hentet fra http://ag-lan.net det er et lan med 138 deltakere (er vel ca 150 med crew) Så dere vil nok ikke merke noe til at internett er tregt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...