Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spydeberglan (et dataparty) Med mange konkuranser

Anbefalte innlegg

Her Dette er et dataparty i Østfold med plasser til 96 deltakere +crew.

Hallen ligger også rett ved togstasjonen så er bare og ta Mysen toget fra OSLO-S.

Her blir det compo i programering og spill samt wrc 4 på ps2. og mange andre konkuranser flash, musikk video osv. Blir stor sansynelighet 2500kr i førstepremie i cs, så da kan man jo tjene på å dra på lan. :yes:

Vi trenger fortsatt vakter så hvis du er over 24 år og kan tenke deg et gratis dataparty så er det bare og sende en PM, her snakker vi selfølgelig noen timer innimellom med vakt.

Endret av Ducklink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk veldig billig i sammenligning med TG, pluss at nettverket kommer til å bli mer stabilt her

Bordswitchene(24porters) er koblet med 2gbit mot core switch så dere får nesten 100mbit per bruker .

Pris TG 670 for bilett og kjøre man herifra brukes rundt 200kr i bensin hvis sjåføren skal hjem igjen og blir det samlet kr 800.

Så TG KR 1 470 (innkludert bensin)

Mot SLAN KR 340 (inklduert bensin)

Begge varer i 4 dager.

Så jeg vil ikke kalle Spydeberglan for "dyrt".

Men hvis dere kommer så kommer dere nok ikke til og angre :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke noe frist men vi kan ikke kjøpe inn utstyr før nok personer har meldt seg på, så bør melde dere på fortest mulig.

Husk du er ikke påmeldt før vi har motatt betalingen. (det gjøres slik fordi vi må være sikker på at vi kan kjøpe inn utstyr)

Men meld dere på å spre ryktet :thumbup:

Endret av Ducklink
Lenke til kommentar

Vi skal nok greie og ordne plass til musematta di (bare ikke alle har med stor) minimum (legg merke til minimum) plass er 80x60cm.

Er desverre ikke jeg som er webadmin så timeout vet jeg ikke :no: , men det er ikke så viktig med bilde.

Håper du unskylder oss for siden vår og tar deg bryet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...