Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av cdspiller


bjaa

Anbefalte innlegg

Hey

 

 

Jeg har en Toyota Hilux som det skal bygges en liten stereo i etterhvert.

Det jeg lurer på er tips til cdspiller jeg kan bruke i denne bilen. Nå står den med orginale høytalere som er levert med bilen, er 4 2 veis høytalere , 2 forran og 2 bak. Har ikke tenkt å bytte ut høyttaler og bygge før om et par tre måneders tid, pga. pengemangel.

 

Det jeg vil er at den skal kunne brukes i bilen slik ting står nå , med orginale høytalere altså, også vil jeg ha den slik at den kan også brukes når jeg en dag skal oppgradere anlegget. Har forsterker og sub klart, har en ganske grei Phoenix Gold forsterker, samt en mid-end 12" sub i lukket kasse som skal inn i bilen etterhvert, men venter med å sette det inn til jeg får penger til et greit frontsett og ledninger og alt som skal til for å få et komplett greit stereoanlegg i bilen.

 

Andre krav er at cdspilleren skal ha aux inngang i fronten, evt. at den er laget for iPod, også vil jeg gjerne ha en fjernkontroll, men det er ikke et must.

 

 

Noen som har tips/anbefalinger? På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alt a pioneer,alpine, å kjente merker er egentlig bra.. ipod ingan mener u da usb eller?:S

5518276[/snapback]

Vet ærlig talt ikke hva jeg mener ;)

 

 

Står på mange at de er klare for iPod, og da regner jeg med at det ikke "bare" er en aux inngang 3.5mm minijack liksom?

Lenke til kommentar
Vet ærlig talt ikke hva jeg mener ;)

 

 

Står på mange at de er klare for iPod, og da regner jeg med at det ikke "bare" er en aux inngang 3.5mm minijack liksom?

5518391[/snapback]

 

På de fleste som er merket med at er klare for iPod er det vel slik at du kjøper en adapterkabel som du gjerne kobler til CD skifter tilkoblingen på spilleren. Da kan du vel på de fleste nye spillere styre alt på iPoden fra bilstereoen.

Lenke til kommentar
Vet ærlig talt ikke hva jeg mener ;)

 

 

Står på mange at de er klare for iPod, og da regner jeg med at det ikke "bare" er en aux inngang 3.5mm minijack liksom?

5518391[/snapback]

 

På de fleste som er merket med at er klare for iPod er det vel slik at du kjøper en adapterkabel som du gjerne kobler til CD skifter tilkoblingen på spilleren. Da kan du vel på de fleste nye spillere styre alt på iPoden fra bilstereoen.

5519375[/snapback]

Så den kabelen følger ikke med? ;)

Lenke til kommentar

Okay, hadde vært greit å kunne styrt iPoden på cdspilleren ja, for da kan man gjemme vekk iPoden i hanskerommet eller andre lure steder den ikke står i veien / er til syne.

 

Lurer fælt på hva jeg skal kjøpe, er så mange som ser så like u t, og koster litt forskjellig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...