Zeph Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har ein PC som treng sårt treng litt førstehjelp. Per i dag ligg det Windows 98 på den, men det er langt frå stabilt. Kan jo sjølvsagt installere 98 på nytt, men vil høyre kva alternativ eg har først. Maskina har ein 700 Mhz prosessor og 256 MB 2100\2300-minne trur eg. Den blir ikkje brukt til meir enn surfing på internet, e-post og Office. Eg har høyrt om modifiserte versjonar av Windows XP for svakare maskiner, men blir dette for mykje for maskina? Har kanskje ei minnebrikke eg kan setje i så den får 512. Om ikkje, kva alternativer er det? Korleis står Windows 2000 i forhold til systemkrav og stabilitet på XP og 98? Modifiserte 98-versjonar med forbetra stabilitet er også mogleg om det finnest. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Win 2K er minst like stabil som XP, hiv inn 256MB minne og XPèn går helt greit.. Tror nok boxen har PC 100/133 SD-ram og ikke 2100 som er DDR. Win 98 er så å si død og begravet i dag... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Hehe, hadde nesten fortrengt PC-minne eg, selvfølgelig har den ikkje DDR Kanskje eg skal prøve XP då, prøve å fjerne alle unødvendige prosesser. Veit det finnes light-versjon av XP, om den er lovlig eller korleis den fungerer er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 er vel mer nlite du er ute etter? fjerner div komponenter fra win install. en lightversjon fines nok ikke, det er nok like lovlig som fullversjonene som ligger piratkopiert rundt om kring Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Sikkert den eg har lest om ja. Om den vil bety den store forskjellen veit eg ikkje, einaste eg prøver å unngå er at maskina sliter med å drive operativsystemet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Kanskje eg skal prøve XP då, prøve å fjerne alle unødvendige prosesser. Veit det finnes light-versjon av XP, om den er lovlig eller korleis den fungerer er eg ikkje sikker på. 5512932[/snapback] XPèn går fint i redusert modus med 256MB, sett den på best ytelse du... Endret 28. januar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Hehe, hadde nesten fortrengt PC-minne eg, selvfølgelig har den ikkje DDR Kanskje eg skal prøve XP då, prøve å fjerne alle unødvendige prosesser. Veit det finnes light-versjon av XP, om den er lovlig eller korleis den fungerer er eg ikkje sikker på. 5512932[/snapback] XPèn går fint i redusert modus med 256MB, sett den på best ytelse du... 5512998[/snapback] Der var 2 uttrykk som var nye for meg. "redusert modus" og "best ytelse", say kwatt? Takker og bukker for lynkjapp hjelp Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har selv installert en nLited versjon av WinXP på en kollegas PC. Den hadde Pentuim II 450 MHz med 128 MB RAM. Tragisk! Men med klassisk theme og alle unødvendige prosesser/tjenester avslått, virker den greit til surfing. Se forøvrig lenke i signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå