4Wheel Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Har kjøpt meg 1 stk 80 GB 8 MB Cache og 1 stk 120 GB 8 MB Cache harddisker. Hva gjør jeg når jeg har satt de i pc'en, når jeg skal installere windows xp på en helt ny harddisk som ikke er noen ting på?? Jeg har ikke gjort dette før, men innpå her er det så mange dyktige og flinke folk som sikkert vet hva jeg trenger/ må gjøre. TAKKER ALLE SOM SVARER HA EN RIKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Du må først formatere begge hardisken, skriv format x (x= bokstaven på stasjonen, eks. c, d). Så skriver du install tror jeg det var i doslinjen. Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Se på denne linken: http://www.pcworld.no/dataguiden/maskinvar...isjonering.shtm Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Beste er å ha en partisjon til Windows XP, ca. 10-15 GB. Lettere å defragmentere og slikt... :smile: Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Stapp inn XP CD-en og rull i vei! Under innstallasjonen kan du opprette partisjoner og formatere lett som bare det. Det er ikke nødvendig og gjøre noe med disken før du gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå