supra_92 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ey. Er det mange som pleier å kjede seg i helgene når det ikke er fester osv....? Har ett problem nå jeg... Det er at jeg KJEDER meg. Har heller ikke lyst ås sitte inne på pcèn Har dere noen forslag til no å gjøre i en kjedelig by?? Mvh Meg** Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Skaff dere softguns og ha krig i skauen. Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Skaff dere softguns og ha krig i skauen. 5512872[/snapback] HeHe....Hørtes nesten sprått ut til å prøves . MEn bare kom med flere ideer! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 kjeder meg jeg å nå... vil ha noe å finne på.. Alle kompisene mine er på fest, men ikke jeg, da jeg ikke orker synet av han som holder festen, og at ryggen ikke vil ha en fest i dag.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 kjeder meg jeg å nå... vil ha noe å finne på..Alle kompisene mine er på fest, men ikke jeg, da jeg ikke orker synet av han som holder festen, og at ryggen ikke vil ha en fest i dag.. 5512946[/snapback] Festen i Gausdal du sniker deg unna nå? For jeg stikker så jævlig dit om ei bittelita stund Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Noen som har forslag?? Desperat ! ! ! ! :!: Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Se en DVD/ gå på kino Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 kjeder meg jeg å nå... vil ha noe å finne på..Alle kompisene mine er på fest, men ikke jeg, da jeg ikke orker synet av han som holder festen, og at ryggen ikke vil ha en fest i dag.. 5512946[/snapback] Festen i Gausdal du sniker deg unna nå? For jeg stikker så jævlig dit om ei bittelita stund 5512960[/snapback] 1. Ryggen min vil ikke på fest 2. Ei kjerring er på denna festen som jeg Også vil holde meg unna. 3. I gøss er je nok. Og på fest me bønder og folk som deg da gitt den va go :!: 4. Jeg kommer til å våkne med den fyllesjuka sammen med ei ku i ett eller anna fjøs i morra tili Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Tar å ser en film Er alltid greit det Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er syk jeg:( Kjeder meg jæ*lig, skulle egentlig vært på party nå men blir nok lite av det i kveld. Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Er litt så syk selv og da ! blir bare til at jeg blir hjemme ikveld å ser en film elr no ! Å slækkan e greit iblant ! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Skaff deg World of Warcraft, et lite minus kan være at du plutselig ikke gidder å gå mer på fester fordi det er så utrolig avhengihetsskapende. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kjeder meg jeg å nå... vil ha noe å finne på..Alle kompisene mine er på fest, men ikke jeg, da jeg ikke orker synet av han som holder festen, og at ryggen ikke vil ha en fest i dag.. 5512946[/snapback] Festen i Gausdal du sniker deg unna nå? For jeg stikker så jævlig dit om ei bittelita stund 5512960[/snapback] 1. Ryggen min vil ikke på fest 2. Ei kjerring er på denna festen som jeg Også vil holde meg unna. 3. I gøss er je nok. Og på fest me bønder og folk som deg da gitt den va go :!: 4. Jeg kommer til å våkne med den fyllesjuka sammen med ei ku i ett eller anna fjøs i morra tili 5513062[/snapback] Har overlevd alt det der helt greit jeg. Er full, men det var vel kanskje meninga? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kjøp Gamecube, Mario Kart Double Dash, fire kontroller og ta med deg noen venner hjem. Ustyrlig morsomt! :!: Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 hehe.. har ps2 jeg, virker greit enda det. WoW er litt tragisk, blir for usosialt. Det er det nok flere som er enige i Lenke til kommentar
Canute Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hehe.. har ps2 jeg, virker greit enda det. WoW er litt tragisk, blir for usosialt. Det er det nok flere som er enige i 5518962[/snapback] Du skal få lov til å si hva du vil om wow, kommer bare meg forslag jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hehe.. har ps2 jeg, virker greit enda det. WoW er litt tragisk, blir for usosialt. Det er det nok flere som er enige i 5518962[/snapback] Gamecube - dobbelt så mange spillere, dobbelt så gøy! ... Om man liker nintendotitler, that is Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kjøpe seg rc-bil og frese rundt i stua ? Bygge modellfly\-båt\-bil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå