black_sheep Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Går inn på windows update-siden og kommer til den vanlige: hold maskinen oppdatert: Hurtig og egendefinert. uansett hvem jeg trykker på kommer dette på neste bilde; Filene som kreves for å bruke Windows Update, er ikke lenger registrert eller installert på datamaskinen. Fortsett ved å gjøre følgende: - Registrer filene eller installer dem på nytt nå (anbefales) - La meg lese om flere trinn som kan være nødvendige for å løse problemet hjelp? Endret 28. januar 2006 av black_sheep Lenke til kommentar
smh Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Last ned SP2 og installer denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9E368D3CDB5A Denne retter normalt opp det som er problemet. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ok? Nettverksinstallasjonspakke for IT-personell og utviklere for Windows XP Service Pack 2! driver ikke med utvikling jeg akuratt! dessuten står det at: IKKE KLIKK LAST NED HVIS DU BARE OPPDATERER ÉN DATAMASKIN! Noe jeg gjør Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Stol på smh. Ikke bry deg om det som står der. Nettverksinstallen av SP2 anbefales brukt av administratorer for ettverk rett og slett fordi man kan laste ned hele skiten til pcn og ha den liggende i stedet for å gå inn på windows update for hver maskin. Men resultatet er det samme. Kjør i vei. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 okei, takk skal du ha Lenke til kommentar
BorN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har samme problem, driver å laster ned Service Pack 3 (ikke 2) nå. Ingen som tilfeldigvis har hørt om andre løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå