ezcey Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Før hadde jeg Asus P5AD2-E Premium hovedkort, med god plass til S-ATA disker, men er nå på utkikk etter et nytt kort i samme klasse til ny PC. Har leita litt rundt, men det er litt vanskelig å få søkt etter det jeg er på utkikk etter, altså et kort med mange integrerte S-ATA kontakter (kontroller om du vil). Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hvorfor ikke bare kjøpe det samme hovedkortet? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva var "galt" med asus hovedkortet, siden du ikke vil ha det igjen? Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Så du skal ha helt ny PC da. Litt info om prisklass og hvilken sokkel du vil bygge den på ville hjulpet betraktelig Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Asus P5WD2-E Premium har jo 8 x SATA-II. Koster flesk da. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Vil gjerne teste et annet hovedkort til en ny pc. Asus P5WD2-E Premium ble noe dyrt synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå