Lapette Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Har laget en ny versjon nå- fjernet siste verset- lagt på nytt andrevers, vil høre all kritikk untatt "du synger ikke bra", da blir jeg såret og går og henger meg. Men gjorde som headcleaver sa og fjernet el-gitaren, bytta den ut med akustisk gitar, litt mere beskjeden. Endra litt på lydbildet, prøvde å gjøre pianoet litt mykere, men det tror jeg ikke funka så bra. http://www.uhort.no/data/file/file_7483.mp3 Her er link til V2 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) DEN var iallefall bedre enn den første versjon jeg hørte. Rersonlig er jeg ikke så begeistret for den musikk stilen der,,så jeg vet ikke helt va jeg skal si, men i slutten, den glass knusingen tror jeg det er, den tror jeg med trygghet du kan fjerne, høres ut som ei flaske eller noe som blir knust rett etter den tromme slutten men, biledgalleriet ditt er skikkelig bra untatt manipulasjonene Endret 1. februar 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 hah. Mista et glass i gulvet mens jeg spilte inn- tenkte jeg skulle legge den til, som en slags alternativ avslutning. Takk for kommentar- og tilbakemelding på bildene mine! hehe Takk for at du ikke sa noe om vokalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå