Lapette Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Har laga to sanger - Pelle Politibil (av.. ehm.. Onkel Richard) og Fever, den gamle klassikeren. Trenger så sårt litt tilbakemelding, da jeg selv ikke kjenner noen som har noe særlig peiling på musikk. Lurer generelt på om de er noe tess, og lydbilde, og alt det der, hva som kan rettes på.. Konstruktiv kritikk er kanskje ordet.. edit: Fikk ikke lagt ut sangene her grunnet plassmangel, sjekk denne linken i stedet MUSIKK Endret 1. februar 2006 av Lapette Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Får bare could not connect jeg.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 hmm.. merkelig. Funker helt fint her. Legger ved direktelink til den ene sangen (Fever- den jeg trenger mest tilbakemelding på) http://www.uhort.no/data/file/file_7415.mp3?status=NULL Sia er litt treig Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Fytti helvete så patetisk og dårlig! :!: :!: Hvordan klarer du å lage noe så RÆVA? Det gjør jo faen meg vondt å høre på det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Fytti helvete så patetisk og dårlig! :!: :!: 5518149[/snapback] konstruktiv kritikk FTW edit: syntes faktisk den Fever'en du linker til rett over her var ganske kul. du burde vel egentlig ikke hatt med det ene gitarriffet midt inni der, men ellers Endret 29. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Fytti helvete så patetisk og dårlig! :!: :!: Hvordan klarer du å lage noe så RÆVA? Det gjør jo faen meg vondt å høre på det 5518149[/snapback] Jævlig hyggelig... Leter etter seriøs tilbakemelding her- hvis du synes det var dårlig, greit, men vil gjerne ha en fuckings begrunnelse, din ikke fullt så hyggelige lille kar som støvsuger inne i dataen sin og ødelegger saker Jeg vil ha meg frabedt sånne drittposter. Endret 29. januar 2006 av Lapette Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 han fortjener det, men er du smart redigerer du posten din og fjerner drittsleninga. ellers kommer nok en ondsinnet moderator for å gi deg warn! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Da vil jeg be alle andre om konstruktiv kritikk på Lapettes musikk. En viss bruker gikk over streken litt lenger oppe her, og har fått sin velfortjente advarsel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tuklingen med vokalen på Fever var helt grusom, pluss at mannevokalen var nokså ubrukelig uansett, kan kanskje ha godt av å roe ned på reverben litt. "Yeah baby, hold me tiiiight hahahaha" fikk meg til å sette saft i strupen, forresten. Ellers grei instrumentering, men litt flat pianolyd, litt skurrete og av og til grøtete basslyd, litt mye hi-hat, kanskje? Fuzzgitaren er egentlig bare irriterende, og leder liksom ingensteds. Litt kult med feebacken, men helt malplassert i forhold til låta. Pelle Politibil-greia er det vel ikke meninga at vi skal ta seriøst? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ah! hurra- Konstruktiv tilbakemelding Mye å jobbe med her ser jeg, flott, har aldri fått vist musikken min til noen før, så nå får jeg endelig tilpasset den etter andres.. behov Gitaren går vekk, enig i at pianoet er litt flatt, jobber med å finne ut hvordan man gjør det mer.. funky (cubase SL3), ok, kanskje prøve en seriøs vokal også Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Da vil jeg be alle andre om konstruktiv kritikk på Lapettes musikk. En viss bruker gikk over streken litt lenger oppe her, og har fått sin velfortjente advarsel 5518806[/snapback] Jeg sa da akkurat det jeg mente Er det ikke lov å ha egne meninger? Har du hørt på sangen? Skal fyren bli bedre må han tåle å få høre det! Jeg har selvfølgelig en begrunnelse på hvorfor jeg synns at sangen var dårlig, men tok meg ikke tid til å skrive den. Fuckings Tulling! Endret 29. januar 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Nei, men da kan du heller la være å skrive noe som helst. Jeg mener du fikk en velfortjent advarsel Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nei, men da kan du heller la være å skrive noe som helst.Jeg mener du fikk en velfortjent advarsel 5519036[/snapback] Det mener ikke jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Idol-dommarmentaliteten har ingenting her å gjere etter min meining. Og det var uansett ikkje så ræva som du skal ha det til. HalTan har vel summert det greit opp, likte heller ikkje vokalendringen i Fever, og instrumentdelen var ikkje så bra. Har ikkje andre sanger du kan legge ut? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Idol-dommarmentaliteten har ingenting her å gjere etter min meining. Og det var uansett ikkje så ræva som du skal ha det til. HalTan har vel summert det greit opp, likte heller ikkje vokalendringen i Fever, og instrumentdelen var ikkje så bra. Har ikkje andre sanger du kan legge ut? 5519159[/snapback] Idol-dommermentaliteten funker fjell mener jeg! Og sangen var helt på trynet etter min mening. Dette fikk jeg gitt utrykk for kort, ved å bruke "sterke" ord. Jeg beklager sterkt hvis mitt innlegg var så støtende at du begynnte å gråte slik dumme idoldeltakere gjør Endret 29. januar 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Idol-dommarmentaliteten har ingenting her å gjere etter min meining. Og det var uansett ikkje så ræva som du skal ha det til. HalTan har vel summert det greit opp, likte heller ikkje vokalendringen i Fever, og instrumentdelen var ikkje så bra. Har ikkje andre sanger du kan legge ut? 5519159[/snapback] Idol-dommermentaliteten funker fjell mener jeg! Og sangen var helt på trynet etter min mening. Dette fikk jeg gitt utrykk for kort, ved å bruke "sterke" ord. Jeg beklager sterkt hvis mitt innlegg var så støtende at du begynnte å gråte slik dumme idoldeltakere gjør 5519173[/snapback] ....vær så snill synes sangen var helt grei jeg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 S.P.1 har fått en dags utestengelse. Klager på moderatoravgjørelser skal tas i PM til den aktuelle moderator eller til forumstyret på [email protected] og skal tas på en moden måte. Sier det her for allmenn info og opplysning om hvordan ting skal gjøres. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 flott Afseth sånne folk trenger vi ikke. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Idol-dommarmentaliteten har ingenting her å gjere etter min meining. Og det var uansett ikkje så ræva som du skal ha det til. HalTan har vel summert det greit opp, likte heller ikkje vokalendringen i Fever, og instrumentdelen var ikkje så bra. Har ikkje andre sanger du kan legge ut? 5519159[/snapback] Idol-dommermentaliteten funker fjell mener jeg! Og sangen var helt på trynet etter min mening. Dette fikk jeg gitt utrykk for kort, ved å bruke "sterke" ord. Jeg beklager sterkt hvis mitt innlegg var så støtende at du begynnte å gråte slik dumme idoldeltakere gjør 5519173[/snapback] Det hjelper vel ikke han noe serlig om du sier at sangen hans er ræva? Bare ennå en som ikke liker musikken hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå