marzhal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei! Lurte på om det var nokon der ute som veit korleis man skaffer seg ny Recovery CD (evt. korleis man kan laste ned) til ein HP maskin, i dette tilfellet til ein HP Compaq nc6000 (p/n: DU447ET)? Finner ikkje nokon informasjon på hp sine norske eller int. sider. Finner eller ikkje noko særlig på google heller... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 slikt får du ikke lastet ned, da det er ett image som lar hvem som helst få tilgang til fullversjonsprogrammer, og din windowskode. Dessuten er cdn/dvden så stor at hp ikke har lyst til det. Det du må gjøre er rett og slett å ringe dem og håpe at du kan få tilsendt en ny kopi Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ikke noe problem å få en kopi av den cden fra HP så bare ring dem. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) da jeg mistet min ringte jeg hp for og få en ny en den lå i posten innen uka var over. det var en mandag jeg ringte da:P Endret 28. januar 2006 av p-trus Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ok, skal ringe dei. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå