Gå til innhold

er CoD2 veldig kort eller skjedde det no feil her?

phax

Anbefalte innlegg

hei hå, spillte CoD2 på xbox 360, spillte meg ferdig med russerne og så ferdig med britene, og når jeg da velgte next mission så startet jeg på nytt igjen med training camp hos russerne.. :dontgetit:

skal spillet virkelig være så kort eller var det en glipp som skjedde her? var jo rart at det ikke var noen avsluttning isåfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
irriterende... hvordan skal det være mulig at noe slikt skjer midt inni spillet?

5512714[/snapback]

det er en kjent bug...men bør bli fikset når det kommer en patch på tirsdag, les "dashboard update og cod2 patch" for mer info

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Vel det er en ting jeg også lurer på ang COD2. Er på siste level på den amerikanske kampanjen. Har krysset den elven Rhine eller noe i den duren. Uansett har fullført den rusiske kampanjen, så den britiske så begynte jeg på den amerikasnke kampanjen. Etter å ha fullfør et par levels på den amerikasnke gikk jeg over til den britiske med helt nye levels. WHF! Etter endelig å ha fullført den bristiske kampanjen ble jeg så overfør til den amerikasnke der jeg slapp av fra før. He he kan vær elitt frustrerende lesing dette men det jeg lurer på (enkelt forklart skal man fullføre spillet slik:

Russer -->Brite -->Amerikaner --> Brite -->Amerikaner -->The End?

Mange snakker om den buggen som sletter savene, har heldigvis ikke opplevd denen men råder alle når de skal slutte av at de går på "SAVE AND QUIT" før de slår av konsollen, slik at man ikke mister alle savene sine.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Vel det er en ting jeg også lurer på ang COD2. Er på siste level på den amerikanske kampanjen. Har krysset den elven Rhine eller noe i den duren. Uansett har fullført den rusiske kampanjen, så den britiske så begynte jeg på den amerikasnke kampanjen. Etter å ha fullfør et par levels på den amerikasnke gikk jeg over til den britiske med helt nye levels. WHF! Etter endelig å ha fullført den bristiske kampanjen ble jeg så overfør til den amerikasnke der jeg slapp av fra før. He he kan vær elitt frustrerende lesing dette men det jeg lurer på (enkelt forklart skal man fullføre spillet slik:

Det er vel fordi du låser opp de første amerikanske missionene før du er ferdig med de siste britiske. Du kan da velge hvilet mission du skal fortsette på, men når du trykker "next mission" velger computeren automatisk den amerikanske først. Kanskje det bare er fordi A kommer B i alfabetet?

Håper du skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet er jo meget bra, men disse bugs`a er jo veeeldig irriterende! Jeg spilte først igjennom på normal vansklighetsgrad. Ingen problemer. Men på veteran fikk jeg slettet savegamet midt i spillet.

Brukte da cheat for å få fortsette der jeg slapp.

Men så... Spilte igjennom siste oppdraget på veteran i dag. Har altså fått achievement for veteran på alle oppdraga. Men fikk pokker ikke achievement for å fullført spillet på veteran (war hardened)...!

Veldig irriterende!

Andre som har opplevd det samme, eller eventuellt fått 'war hardened' på samme fremgangsmåte som meg?

Endret av Clausn
Lenke til kommentar

Det er vel fordi du låser opp de første amerikanske missionene før du er ferdig med de siste britiske. Du kan da velge hvilet mission du skal fortsette på, men når du trykker "next mission" velger computeren automatisk den amerikanske først. Kanskje det bare er fordi A kommer B i alfabetet?

Håper du skjønte hva jeg mente.

5523145[/snapback]

Det er rett og slett for å fylgje ei historisk korrekt tidslinje - storminga av Point du Hoc (amerikanarane) kom før erobringa av Caen (britane)! :thumbup:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...