029kid Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har en eldre Hitachi plasma skjerm som jeg mangler tv tuner til. Får altså ikke kjøpt denne tuneren idag, så jeg lurer på om jeg kan få koble den opp gjennom pcen. Men jeg forstår ikke hva slags kabler dette er, noen som vet ? Trodde først det var HDMI, men det kan det ikke være.. Noen som har en ide ? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hei Tror det det er en DFP kabel? Da finnes det isåfall noen overganger å få tak i Lenke til kommentar
029kid Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 hmm .. dette ser veldig lovende ut. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
029kid Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Skal bestille en slik DFP til DVI, men jeg ser at det er 2 forskjellige DVI. Analog og digital.. Usikker på hvilken jeg må ha.. Skal prøve å få signaler fra pcen til tven. Aner du hvilken jeg må ha ? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 link Her ser du hvordan dvi-a, dvi-d ser ut, sammenlign med tilkoblingen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå