Hell_Frode Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg vet at enn annen kar har startet samme emnetittel. Jeg spiller Wow, og ønsker en ny rolle spill via online som ikke koster å spille. Dette er det jeg liker å spille: Rollespill, grøsser, sci-fi og skap-og-bygg. Så er det noen som kan hjelpe meg i å finne gratis online spill? (Helst ikke noe nettspill men spill som man for kjøpt i butikken.) Spore og Wow trenger dere ikke å nevne det har jeg. (= Endret 11. juli 2009 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Xnug3n Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det finnes mange av dem, men ikke alle som er like bra. Silkroad for eksempel (joymax.com). Silkroad er bra når du først kommer inn på en server, noe som er like ved umulig, og det tar en evighet å gå opp i level. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 MyBrute Dette kan vel også nevnes. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kan noen ha litt fokus på min tråd også, siden min tråd er havnet unner Tommy T sin tråd. Det hadde vært litt fint. Lenke til kommentar
mumakil23 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Maplestory er et gratis mmorpg Link Lenke til kommentar
tramas Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Runescape OMG hvor mange timer har jeg ikke brukt dær Har endelig klart å slutte og er litt redd for å ramle utpå igjen Så hvis noen vil overta karakteren min eller ha lyst på mye gull og masse runes, så er det bare å sende en IM. Mvh Ketil. **redigert bort unødig reklame** Unnskyld kan eg få denne saven din på Runescape? noen har hacket min som heiter GM 20100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå