mobilfreek Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 med lucid dreaming kan jeg bare tenkte: jeg skal sove, dette er bare en drøm, jeg vet at det er en drøm helt til jeg sovner så kanskje jeg er heldig å får kontrol over drømmen for en liten stund og så våkner opp? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) nr.2 har jeg vært "uttsatt" for. Husker bare at jeg lå i senga og halvsov og pluttselig begynner noen og gape ut i gangen,reiste meg opp og gikk ut i gangen men det var ingen der Skikkelig ekkelt kan ikke huske om det var stemmene til noe jeg kjente men jeg er sikker på at det var noen som "kranglet" Endret 15. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Opplevde nr. 2 senest i over i går. Hørte noen som snakket og med en gang jeg hørte etter hvor lyden kom fra eller konsentrerte meg forsvant den. Om jeg bare fortsatte å høre så var snakkinga der. Merkelig. Noen som har noe nytt å fortelle? Synd at denne tråden dør hele tiden =/ Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 6494377[/snapback] Kanskje du burde forklare litt hva astral projection går ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå