Gå til innhold

Morsomme triks uten dop.

Mr.Locke

Anbefalte innlegg

Når jeg var liten (og litt i senere tid) har jeg hatt såkalte "virkelighetsdrømmer" (Tror jeg) der jeg har hatt mareritt, og i drømmen sakt til meg selv "Våkn opp! VÅKN OPP!" Hadde det så ofte at jeg utviklet en metode (i drømmene) om at viss jeg knep igjen øyene hardt mens jeg fokuserte på å våkne opp gjorde jeg det. Kanskje jeg har et talent for det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg var liten (og litt i senere tid) har jeg hatt såkalte "virkelighetsdrømmer" (Tror jeg) der jeg har hatt mareritt, og i drømmen sakt til meg selv "Våkn opp! VÅKN OPP!" Hadde det så ofte at jeg utviklet en metode (i drømmene) om at viss jeg knep igjen øyene hardt mens jeg fokuserte på å våkne opp gjorde jeg det. Kanskje jeg har et talent for det?

5926510[/snapback]

har hatt mange sånne jeg og... da jeg liksom ikke klarer å våkne... etter mange sånne drømmer har jeg lært meg til å klaske meg selv i ansiktet med handa... hvis jeg fokuserer veldig på å gjøre det. Er først da jeg våkner...

Lenke til kommentar
Hvis jeg er ute å venter på f.eks. bussen så opplever jeg etter å ha stirret ut i luften at det er akkurat som om det er amøber/bakterier/celler som flyter rundt i øyet. De er gjennomsiktige, men ytterkantene er grå aktige.

Noen andre som har opplevd dette?

5926341[/snapback]

Dette er visstnok små blodkar som ikke her helt tilbaketrukket etter at øyet ble dannet, og det er ganske vanlig å ha.

Jeg har dem jeg også, og jeg ser dem særlig når jeg ser mot lyse vegger o.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Overraskende mange av dem funket overraskende bra på meg, vanligvis når en eller annen har funnet ut noe er morsomt å gjøre pleier resultatene og utebli her, om jeg gjør det feil eller om personen som har funnet det ut ikke har funnet ut noe i det hele tatt, vet jeg ikke.

Men, de her funket i hvert fall, mye morsomme ting å gjøre når man sitter alene i påsken.

Forresten, mens jeg husker det, hva ble barnet hetende til slutt Mr.Locke?

;)

5919222[/snapback]

Alexander Kal El *etternavn*

Lenke til kommentar
5: Autoløft av armene.

Denne er alltid like morsom. Finn en dørkarm, stå midt i dørkarmen og press begge armene mot hver sin side av dørkarmen så hardt du kan i 40-50 sekunder, så går du vekk fra dørkarmen i det du slapper helt av i armene.

Nå vil armene dine løfte seg helt vannrett av seg selv, det vil føles som om noen løfter dem for deg, like morsom og merkelig følelse hver gang.

Hvis du ikke skjønte hvordan, slik:

|   |
| 0 |
|/|\|
| | |

5512165[/snapback]

Haha, den var jo morsom! :D

Lenke til kommentar

Veldig bra tråd! Nå har jeg som mål å få til LD ;) Har hatt det før uten at jeg har visst hva det var på en måte.

Hadde mareritt om et monster som skulle ta meg. Men så bare fikk jeg en sterk følelse av at jeg var helt trygg, som at jeg f.eks. lå trygt i senga. Og bestemte meg plutselig for å stoppe og ta opp kampen mot monsteret :) Og det fungerte flott, og var DRITKULT :D

Lenke til kommentar
dette er vel ikke akkurat et triks, men lurer på en ting.

noen ganger bråvåkner jeg på natta av at det føles som jeg faller.

hva kommer dette av?

har skjedd mange ganger.  jeg har ikke mareritt, husker jo ingenting, men føles som jeg faller bakover, så plutselig våkner jeg...

5926705[/snapback]

Er ikke ukjent med den nei, skjer for det meste når man er ung, det har sammenheng med at du vokser har jeg hørt, men eldre mennesker kan få det til tider de og. Før skjedde det alltid i det jeg holdt på å sovne.

Lenke til kommentar

En gang, skulle jeg late som jeg holdt på å spy, jeg bøyde meg ned og brekte meg hardt, slik at jeg fikk mye blod i huet, så reiste jeg meg fort opp og ble litt svimmel, samtidig som en haug med stjerner, altså lysende dotter svevde foran øynene mine, og de var ikke de nevnte "amøbene", var noe annet, aldri opplevd før.

En kompis fortalte også at han har opplevd det, skulle bøye seg ned og reiste seg fort, så fikk han se "stjernene" han og...svever rundt i ca 15 sekunder.

Lenke til kommentar

Prøv å være våken i 5-6 dager uten kunstig stimuli, gå deretter tur i en mørk skog mitt på natten, så ser du mer enn stjerner ;) Fryktfølelsen vil bli overveldende men ikke stopp, fortsett å gå. Til slutt har fantasien total kontroll over deg og slår etthvert TV spill.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
En gang, skulle jeg late som jeg holdt på å spy, jeg bøyde meg ned og brekte meg hardt, slik at jeg fikk mye blod i huet, så reiste jeg meg fort opp og ble litt svimmel, samtidig som en haug med stjerner, altså lysende dotter svevde foran øynene mine, og de var ikke de nevnte "amøbene", var noe annet, aldri opplevd før.

En kompis fortalte også at han har opplevd det, skulle bøye seg ned og reiste seg fort, så fikk han se "stjernene" han og...svever rundt i ca 15 sekunder.

6019382[/snapback]

Skjer noe lignende med meg. Når jeg har vært mye i ro, og gjør bråe bevegelser, som å reise seg fort opp ser jeg små "gullstøv". :hmm:

Lenke til kommentar
Prøv å være våken i 5-6 dager uten kunstig stimuli, gå deretter tur i en mørk skog mitt på natten, så ser du mer enn stjerner ;) Fryktfølelsen vil bli overveldende men ikke stopp, fortsett å gå. Til slutt har fantasien total kontroll over deg og slår etthvert TV spill.

6019424[/snapback]

Det skal prøves i sommerferien :yes:

Lenke til kommentar
Noen ganger, rett før jeg sovner, så hender det at jeg skvetter skikkelig! til, sinsykt kult, men også meget rart. Noen andre som har det sånn? :)

6020086[/snapback]

Ja, og i tillegg pleier jeg å prate svada når jeg er søvnig. Jeg kan si helt uforståelige ting, for eksempel replikker som egentlig var ment til tenkte situasjoner i hodet mitt, til folk som er i nærheten av meg. Det er like morsomt hver gang. Spesielt når du egentlig er midt i en samtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...