black_sheep Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 har en acer bærbar...kom på at jeg hadde en blouetooth dongle liggende, så satte i den bak. (Epox BT-DG05A) installerer drivern som følger med. men så når jeg skal se om dette virker så får jeg meldingen: bluetooth device not found. og når jeg høyreklikker på ikonet, og trykker start using bluetooth får jeg beskjeden: your bluetooth software license does not include use with this bluetooth device. men hvis jeg setter inn dongl'n i den bærbare virker alt som det skal.. noen ideer? Lenke til kommentar
permo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Innlysande at når donglen er borte vert ikkje den ikkje oppdaga av systemet. Ved innsetting verkar alt------------kva er probleme? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det er et kjent problem med driverene på denne dongelen under WinXP SP2. Se link: http://www.epox.nl/downloads/manuals/?obj_product_id=436 ("driver fix...") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå