Jaffe Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) LASSI OG LIVET TAKET Lassi ser på taket. Taket ser ikkje tilbake. Lassi truar taket, sjølv om det ikkje har noko for seg. Lassi veit innerst inne at taket ikkje lar seg presse. Det er alt for godt konstruert til det. Lassi veit det. Men Lassi truar det likevel. Lenge ligg Lassi der, og ser opp på taket. Lassi ser ein flekk i taket. Flekken interesserar Lassi. Lassi vert liggande der lenge og sjå. Aldri har ein flekk oppteke Lassi på den måten. Lassi er i ein transe. Eller ein ond sirkel. Alt etter korleis ein ser på det. Lassi ser på det som noko positivt. SENGA Lassi ser seg ferdig med å sjå på taket. Lassi er overbevist om at det er meir å utforske av taket. Ei indre stemme i Lassi seier at ho ikkje må tenke meir på taket. Lassi høyrer på den indre stemma. Lassi får auge på senga. Senga til Lassi er ikkje ergonomisk designa. Lassi undrar seg kvifor emballasjen er det. Lassi føler at senga er urettferdig behandla i forhold til emballasjen. Lassi ler. Lassi anar ikkje kvifor. Kombinasjonen av senga og taket har skapt eit humoristisk objekt i hjernen til Lassi. Objektet tilfredsstillar Lassi slik at ho ler. Lassi syns det er fascinerande. Lassi et gryn. DOGGY Lassi får besøk av Doggy. Brått føler Lassi seg trist. Doggy ser det ikkje. Doggy er psykopat. Lassi likar ikkje Doggy. Lassi har hatt vondt i halsen ein gong. Det var vondt. Lassi veit at Doggy og vondt i halsen ikkje nødvendigvis er ein god kombinasjon. Lassi tenker ikkje meir over det. Men det ligg i underbevissteheita og plagar Lassi. Doggy må omsider heim. Doggy har ingenting i mot å ytre kor kjedeleg det var å vere hos Lassi. Lassi bryr seg ikkje. Lassi får lyst på rødbetar. Lassi får skikkeleg lyst på det. Det er som eit lys går opp for Lassi. Lyset sloknar. Det vert mørkt. TAIWAN Lassi ser ut vindauget. Vindauget er berre der. Gjer ikkje noko spesielt. Lassi prøver ikkje å ta kontakt med vindauget. Det fristar Lassi. Men Lassi gjer det ikkje. Lassi prøvde det ein gong før. Då svarte ikkje vindauget. Lassi vart sint. Då skada Lassi vinduaget. Lassi konkluderar med at det er like greit å la vinduaget vere i fred. Lassi konsentrerar seg heller om kaffitraktaren sin. Lassi føler at ho har mykje meir til felles med kaffitraktaren enn med vindauget. Kaffitraktaren er laga i Taiwan. Lassi veit ikkje heilt kor Taiwan er. Lassi undrar seg og les i eit leksikon. Lassi får lyst til å reise til Taiwan. Lassi får ikkje lyst allikevel. TV Lassi kjedar seg. Lassi føler ho har sett alt som interesserar ho. Lassi ser bort på TVen. Lassi var nær TVen før. Lassi følte at ho og TVen var gode vennar før. Lassi hugsar ikkje heilt kvifor det vennskapet tok slutt. Lassi bestemmer seg for å gjennopplive vennskapet med TVen. Lassi finn omsider ut av TVens mekanismar og skjermen lysar opp. Lassi hugsar brått kvifor vennskapet tok slutt. Det var fordi Lassi fekk ein splint i auga av TVen ein gong. Lassi var i alle fall rimeleg sikker på at den kom i frå TVen. På TVen er ein mann som Lassi har sett før. Mannen snakkar om noko Lassi ikkje heilt forstår. Noko om at psykisk ustabile ikkje bør bu aleine. Programmet på TVen kjedar Lassi. Lassi skiftar kanal. Lassi ser erotiske filmar. Lassi ler og kosar seg. Det er lenge sidan Lassi hadde det så kjekt. Lassi føler at ho er nær TVen igjen no. Lassi og TVen har eit eget vennskap. NABO Lassi føler seg energisk. Det gjennopptatte vennskapet med TVen får Lassi til å føle seg glad. Som at Lassi er verdt noko. Lassi veit innerst inne at ho er verdt noko. I dag følte ho det berre ekstra sterkt. Doggy har ikkje komme sin vante tur i dag. Lassi bekymrar seg over det. Sjølv om Lassi egentlig ikkje likar Doggy. Lassi ser ut vindauget. Bort på nabohuset. Før draumde Lassi om å brenne det ned. Lassi veit ikkje kvifor. Det appelerte berre til følelsane. Brått kjem ein bil. Bilen stoppar ved det gamle nabohuset. Lassi blir kvalm. Lassi spyr. Ein mann og ei dame kjem ut av bilen. Lassi likar ikkje fremmede. Mannen sett ein nøkkel i døra og vrir rundt. Dama ser litt rundt huset. Lassi føler ei trang til å gå ut der. Lassi likar seg ikkje ute. Lassi revurderer saken og blir inne. Mannen og dama går inn. No kan ikkje Lassi brenne ned huset. Det hadde ikkje vore etisk forsvarlig. Tanken gjer Lassi kvalm igjen. Lassi spyr. Lassi bestemmer seg for å sjå på TV. På TV er det reklame. Lassi likar ikkje reklamar. Lassi vert berre enda meir uroleg. Lassi sitt og ser ut vindauget. Omsider vert lysa i nabohuset slukka. Lassi føler ein viss lettelse. Mannen og dama sett seg i bilen og køyrer. INSPEKSJON Lassi ser nervøst ut vindauget. Ingen fremmede å sjå. Men Lassi veit at det kjem nokon seinare. Det er den skumle mannen med bart. Lassi likar ikkje den skumle mannen med bart. Den skumle mannen med bart er ikkje snill med Lassi. Han seier at Lassi er dum og at Lassi skal være takknemlig for at ho får bu i huset sitt. Han kjem i dag. Lassi er redd. Lassi kokar kaffi med kaffitraktaren sin. Den frå Taiwan. Lassi får lyst til å reise til Taiwan. Då kan ikkje den skumle mannen med bart kjefte på Lassi. Lassi finner den tanken fin å tenke på. Lassi tenker på tanken ei stund. Lassi blir lei av å tenke. Det bankar på døra. Lassi veit godt kven det er. Enten er det Doggy, ellers er det den skumle mannen med bart. Lassi vil egentleg ikkje ha nokon av dei inn i huset. Lassi sett seg ned litt før ho åpnar. Lassi må tenke igjennom kva ho skal sei. Lassi må opptre slik at den skumle mannen med bart ikkje vert sur. Lassi tek til mot og åpnar døra. Det er den skumle mannen med bart. Lassi er ikkje glad. Han kjem inn. Uten at Lassi har bedd han om det. Han snakkar i veg. Lassi syns ho har høyrd det han snakkar om før. Ho huskar det no. Det kom frå TVen den kvelden Lassi og TVen vart vennar igjen. Han snakka om at psykisk ustabile ikkje bør bu aleine. Lassi tenker hardt. Alt Lassi klarar å tenke på er å reise til Taiwan. Sjølv om Lassi ikkje veit kvar det er. Den skumle mannen med bart seier til Lassi at Lassi må høyre etter. Lassi kan ikkje bu i huset sitt. Lassi klarer ikkje å høyre etter. Lassi er opptatt med å tenke på å reise til Taiwan. Den skumle mannen med bart tek tak i Lassi hardt. Lassi må avbryte tenkinga. Han fortel det til Lassi ein gong til. Lassi skjønar ikkje heilt. Lassi er forvirra. Den skumle mannen med bart er veldig sint no. Lassi vert meir og meir opphissa. Lassi tek tak i kaffitraktaren. Lassi har ingen utvei. Lassi slår den skumle mannen med bart i hovudet med kaffitraktaren. Lassi høyrer eit dunk. Den skumle mannen med bart ligg på bakken. Lassi er forvirra igjen. Lassi starter å tenke på Taiwan igjen. Slik står Lassi lenge. Til Doggy kjem. Doggy og Lassi et kaker. Endret 28. august 2008 av Jaffe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Trist og morsomt, ser frem til forsettelsen. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Poster du denne for å få tilbakemeldinger? I så fall syns jeg det blir litt pretensiøst og oppstyltet, slitsomt å lese og innholdsmessig uinteressant. Kunstig introvert. Om resten av novellen skal fortsette i samme stil er jeg redd du stagnerer temmelig fort i femdriften hvis du skal holde på leserens interesse. Litt "avansert" dagbok, på en måte. Pluss for nynorsken. T'Weed Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg poster det bare for å publisere det. Men takk for tilbakemeldingen. Jeg satser ikke på å skrive noen bra tekst akkurat. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg poster det bare for å publisere det. Men takk for tilbakemeldingen. Jeg satser ikke på å skrive noen bra tekst akkurat. 5512174[/snapback] I såfall bør jeg vel si noe om at jeg kanskje er i overkant kritisk, har jobbet en del med tekst og publisering..... T'Weed Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Spesielt. Syns synd på Lassi. Skjønte lite før jeg hadde lest "TV". Er Doggy imaginær, eller er det en hjemmehjelp eller noe i den duren? Om språket kan jeg jo si at det nesten er prikkfritt. Litt for mange a-endelser Er nynorsk hovedmålet ditt? Uansett ikke rart at du behersker det godt siden det sannsynligvis ligger nært dialekten din (gjetter at du snakker som en gjennomsnittlig person fra Stord ) Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 På skolen har jeg bokmål som hovedmål, men som du sier, så er nynorsk rimelig lett for meg, siden det ligner en del på dialekten min. Jeg valgte å skrive dette på nynorsk fordi jeg syns det passet best av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Oppdatert en del nå... Og svamp, hva mener du med at det er for mange a-endelser? Kan du komme med eksempler slik at jeg kan rette det? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Tenkte på ord som for eksempel "interessar" og "tilfredsstillar", det skal være -er på slutten av begge Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 ein flott historie å lese framfor peisen ein kald vinterkveld! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Uuuuuuuuu nynorsk *poff* Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Må si at dette var en meget fengende tekst. Historien alene er kanskje ikke så spesiell, men skrivemåten gjør den svært interessant. Den (skrivemåten) minner meg litt om enkelte av Tor Åge Bringsværd sine tekster. Ser frem til fortsettelsen . Endret 29. januar 2006 av eught Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Må si at dette var en meget fengende tekst. Historien alene er kanskje ikke så spesiell, men skrivemåten gjør den svært interessant. Den (skrivemåten) minner meg litt om enkelte av Tor Åge Bringsværd sine tekster. Ser frem til fortsettelsen . 5515170[/snapback] Takk, takk! Forresten. Hvordan tror dere det hadde gått med denne teksten på fks. en tentamen (10. klasse)? Er det litt for "usaklig" humor for læreren tror dere? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Give leddsetninger a chance! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Neei Jeg liker den fortellerstilen jeg har. Med korte setninger. Jeg kunne like godt brukt leddsetninger, men ikke i denne historien her. Forresten, jeg har laga en nettversjon: http://j-soft.servehttp.com/tull/lassi.htm Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Takk, takk! Forresten. Hvordan tror dere det hadde gått med denne teksten på fks. en tentamen (10. klasse)? Er det litt for "usaklig" humor for læreren tror dere? 5516513[/snapback] Jeg tror nok dessverre ikke dette er en oppgave som hadde passet særlig bra til tentamen. Der får man så godt som alltid oppgaver som dreier seg rundt det man skal ha lært seg på skolen, og man lærer ikke denne forfatterstilen der. Om man derimot får en veldig fri oppgave som egentlig ikke har noen restriksjoner kunne du vel prøvd deg på noe sånt. Jeg ville vært litt forsiktig dog, ettersom at karakteren i VELDIG stor grad vil være preget av lærerens personlige preferanser. En spesiell tekst som dette vil etter min oppfatning være vanskelig for læreren å dømme rent faglig sett. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Var det jeg og tenkte... Læreren vår er veldig lite humoristisk av seg og. Er av den typen som "følger boka". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå