Håkon03 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har hatt et nettverk hjemme som har fungert smertefritt i 2 år. 1 stasjonær via kabel og en trådløs laptop+ en trådløs printer. Laptoppen har nå problemer, nettverket er der og signalene er gode, men den står og stanger og prøver å "Henter nettverksadresse" uten hell. Har prøvd å reparer ved å bruke den funksjonen uten hell. Tror den sliter med å fornye ip adressen. Som dere skjønner fungerer den stasjonære aldeles utmerket. Jeg har Tele 2, D-link 624+ Sikkert en liten filleting, men håper noen kan hjelpe? nettverket er der jo! Håper på svar Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvis du benytter deg av winxp+sp2 kan det være litt bugs. Prøv å sett fast ip for så å enable dhcp igjen. Evt. kan du jo se om noen andre kanskje har vært inne på routeren og satt noe filter. Lenke til kommentar
Håkon03 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Takk for svar, det var noe bugs ja. Satt ny WPA kode og alt var i orden, skjønner ikke noe, men det funker nå. Ingen har vært inne på nettverket siden sist jeg var der, mulig noen opdateringer skaper krøll. Det har skjedd før, men da var det brannmuren. Ja ja. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Bra det løste seg! Det pleier jo som oftest å gå bra til slutt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå