Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 HEi... hva å jeg gjøre for å få CS: source til å funke ,med denne? skrudde hel shiten av, og det funka... ,men vill ikke ha den av så det må vere noe som kan justeres.. takker for svar Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvis det er Nvidia firewall du har så bare AVINSTALLER den. Den fu**ker alt den kommer borti. Så funker det fett! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hvis det ikke er nVidia, så må du enten åpne de portene som trengs. (ikke spør meg om hvilke) Eller gjøre som med windows firewallen, og lage et unntak. Tips: du får mere hjelp hvis du sier navnet på firewallen. Garantert noen som har erfaring med den her. Endret 31. januar 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ja nvidia firewallen... den som, kommer innebygd i hardware i nforce hket Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 ja nvidia firewallen... den som, kommer innebygd i hardware i nforce hket 5530973[/snapback] Bare avinstaller, har nforce kort selv...sparer deg for mye plager! Bruk heller sp2 firewall, hvis du har eller et som tilhører antivirus! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jepp gjør som de har sakt, har den firewallen jeg og, elendig, har sletta den, og kommer ALDRI til å bruke den, er bare i veien og den er dårlig i seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hmm har aldri hat noen prob med den,m bortsett fra CS.... ,men går det ikke å legge inn sånn at ,man tilater det proget å kjøre ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå