benlen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har en Dynamic DNS konto hos no-ip.com Også prøver jeg å få routeren (DGL4300) til å oppdatere ip adressen min når NGT endrer den. Problemet er at routeren ikke finner riktig ip, den sier den er 10.0.0.2 som vel er den den får av Netopia routeren. Den klarer altså å oppdatere no-ip.com men med feil ip Noen som har noen tips? DGL4300 firmware = 1.6 Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har en Dynamic DNS konto hos no-ip.comOgså prøver jeg å få routeren (DGL4300) til å oppdatere ip adressen min når NGT endrer den. Problemet er at routeren ikke finner riktig ip, den sier den er 10.0.0.2 som vel er den den får av Netopia routeren. Den klarer altså å oppdatere no-ip.com men med feil ip Noen som har noen tips? DGL4300 firmware = 1.6 5511710[/snapback] Du må legge inn Dynamic DNS på Netopia routeren din. DGL-4300 sender den IP som er tildelt den på wan grensesnittet til no-ip.com. Mvh, Sylvarius Lenke til kommentar
benlen Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ok, men hvordan gjør jeg det da? Har lett både via Telenet og endrings siden til NGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå