Joachim_F Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Big Huge Games kan sakene sine godt, og nå jobber de erfarne utviklerne med å legge siste hånden på det nyeste verket deres; Rise of Legends. Les mer Lenke til kommentar
Zar-X Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Dette såg nesten ut som red alert 3 men det såg tøft ut Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg synes noen av de skjermbildene minnet meg veldig om StarCraft. Det er dog kanskje bare meg? Ellers har jeg selv Rise of Nations, og det er jo et meget bra spill i seg selv. Minner veldig om Age of Empires mikset med Empire Earth. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 God artikkel! Har aldri spillt Rise of Nations, men det er stor kjangs for at dette blir det første spillet i serien jeg kommer til å spille. Civilization IV var det første CIV spillet jeg spillte. Lenke til kommentar
ekill Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Veldig innteresant dette her, skal nok holde ett øye åpent for dette spillet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Elsker Rise of Nations... Beste RTS spillet der ute ^^ Ser fram te dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg