Gå til innhold

Addon som viser meg i epic gear?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stå foran postboksen i Ironforge og vent på en eller annen som har fult sett. Så Controll clicker du på alle armor delene hans ;)

Eller så kan du laste ned Lootlink (saver alle linker og items du ser) så kan du controll clicke på de ved senere anledninger.

Tror nok dette er den letteste måten. mulig det finnes noe som kan forandre grafikken i filene men det blir mye jobb.

Lenke til kommentar

jo det finnes. du må bare bytte modelsa til de forskjellige itemsa. finn f.eks model til et epic item go kall fila det samme som modelen til det itemet du har. da vises det på charen. men kun du kan se det, alle andre ser det du egentlig har.

men uansett er dette lit dumt. skaff deg heller epic gear du

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, så må du da endre grafikken på itemene dine til det du har lyst til at de skal se ut som. Og det er ulovlig

5515587[/snapback]

Det er da bare en UI modifikasjon siden forandringen kun skjer på min klient, altså min egen maskin. Og siden det ikke gir meg noen som helst fordeler, utenom kanskje økt spilleglede, så er det ikke sikkert det er ulovlig, det burde nå ikke være det etter min mening.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, så må du da endre grafikken på itemene dine til det du har lyst til at de skal se ut som. Og det er ulovlig

5515587[/snapback]

Det er da bare en UI modifikasjon siden forandringen kun skjer på min klient, altså min egen maskin. Og siden det ikke gir meg noen som helst fordeler, utenom kanskje økt spilleglede, så er det ikke sikkert det er ulovlig, det burde nå ikke være det etter min mening.

5515687[/snapback]

Å endre utseendet på f.eks. et våpen er ulovlig, selv om det bare endres på din egen maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...