IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Finnes det en client-addon som lar meg få min character til å se ut slik jeg vil (full epic armor osv) samme hvilke items jeg faktisk bruker? En mod som endrer look og utseende på chars på den ene maskinen den er installert på. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Stå foran postboksen i Ironforge og vent på en eller annen som har fult sett. Så Controll clicker du på alle armor delene hans Eller så kan du laste ned Lootlink (saver alle linker og items du ser) så kan du controll clicke på de ved senere anledninger. Tror nok dette er den letteste måten. mulig det finnes noe som kan forandre grafikken i filene men det blir mye jobb. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Dressroom er jo greit men skulle helst hatt det sånn permanent. Det ser litt råere ut med mye av epic utstyret, da begynner en faktisk å minne litt om en kriger. Jeg mener å ha hørt om en slik UI mod, og det skulle ikke være noe vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 jo det finnes. du må bare bytte modelsa til de forskjellige itemsa. finn f.eks model til et epic item go kall fila det samme som modelen til det itemet du har. da vises det på charen. men kun du kan se det, alle andre ser det du egentlig har. men uansett er dette lit dumt. skaff deg heller epic gear du Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Blir litt tungvint men blir sikkert verdt det Tusen takk. Vet du om et program jeg kan åpne og browse filen som itemene ligger i? Endret 28. januar 2006 av Pycnopodia Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 WoW Model Viewer http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2090 For å få det permanent i spillet må du kødde med grafikk-filene, noe som er ulovlig ifølge Blizzard. Men tror ikke det er noe særlig sjangse for å bli tatt for det... Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hvis du lurer på en ingame så nedlast setwrangler! http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1946 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Vel, det har vært mange spekulasjoner på wow europe forumene om bytting av modeller er lov eller ikke. men man har ikke fått et eneste ordentelig svar bare masse bs... hadde vært litt forsiktig med det hvis jeg var deg. bruker selv ikke det Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 setwrangler er lovlig da.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ja det er den fordi den ikke gjør modellene annerledes men den husker items og det er lovlig Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Setwrangler var stilig men jeg vil ha epicene på characteren min, ikke i dressing room. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Så vidt jeg vet, så må du da endre grafikken på itemene dine til det du har lyst til at de skal se ut som. Og det er ulovlig Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Så vidt jeg vet, så må du da endre grafikken på itemene dine til det du har lyst til at de skal se ut som. Og det er ulovlig 5515587[/snapback] Det er da bare en UI modifikasjon siden forandringen kun skjer på min klient, altså min egen maskin. Og siden det ikke gir meg noen som helst fordeler, utenom kanskje økt spilleglede, så er det ikke sikkert det er ulovlig, det burde nå ikke være det etter min mening. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 WoWStudio tror jeg. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Så vidt jeg vet, så må du da endre grafikken på itemene dine til det du har lyst til at de skal se ut som. Og det er ulovlig 5515587[/snapback] Det er da bare en UI modifikasjon siden forandringen kun skjer på min klient, altså min egen maskin. Og siden det ikke gir meg noen som helst fordeler, utenom kanskje økt spilleglede, så er det ikke sikkert det er ulovlig, det burde nå ikke være det etter min mening. 5515687[/snapback] Å endre utseendet på f.eks. et våpen er ulovlig, selv om det bare endres på din egen maskin. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Off-Topic: Hva var linken tild en siden der man kunne se alle Set itimene som er Class spesifike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå