JoaJoa Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Dama ble frastjelt mobiltelefonen sin i jula. en E700 Og fikk denne avtalen tilbake fra gjensidige forsikring: Den dekkes. Men hun må videreføre sitt eksisterende abonnement. samt betale til sammen ca 700. Dette for en samsung E720. Dette er jo en elendig avtale?? hun er ikke interessert i å videreføre abonnementet da bindingstiden har gått ut, og vil bytte til et billigere abonnement, chess eller noe. Kan de kreve at hun MÅ videreføre abonnementet? Finner jo bedre avtaler hos ulike forhandlere, expert, elkjøp, telebutikken osv, subsidierte telefoner... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvis det ligger i forsikringen at hun får en ny mobil hvis den hun har er stjålet, skal hun vel få en tilsvarendes( hvis den hun har ikke er til å få tak i) eller den samme mobilen, uten å måtte starte/videreføre noe nytt abonemang. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva slags forsikring er det? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ja, det var det jeg trodde jeg også. Skal ikke måtte tegne videreføring mener jeg heller. Blir jo mye billigere å benytte seg av et tilbud av en subsidiert telefon. Forsikringen er fra gjensidige, gjennom telenor djuice. Lenke til kommentar
MacGyver24 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, det var det jeg trodde jeg også. Skal ikke måtte tegne videreføring mener jeg heller. Blir jo mye billigere å benytte seg av et tilbud av en subsidiert telefon. Forsikringen er fra gjensidige, gjennom telenor djuice. 5512837[/snapback] Videreføre er ikke det samme som viderebinde!! Altså butikken du handler i gjør en utstyrsendring, ikke en viderebinding som i utganspunktet ikke har noe å si for deg!! Men pass på å få en ulåst tlf hvis du har tenkt å bytte operatør... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du må ikke binde deg på ny for nye tolv måneder, så ikke vær redd. Forøvrig har man plikt itl å lese forsikringsvilkårene sine før man tegner en forsikring - om du mener vilkårene er dårlige - hvorfor har du forsikringen da? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Okej, den er grei Er ikke min forsikring. Det er dama sin mobil og forsikring. Så jeg har ikke lest noe eller undertegnet noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå