kingleh Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Sitter og vurderer denne maskinen selv. Men endel ting jeg lurer på.... 1: er den uten lydkort? Har fullført bestillingen og skal legge i handlekurv men der står det "Lydkort No Sound Blaster®Audigy®Audio Option " 2: er det virkelig ikke mulig og få kjøpt maskinen uten dilldall som windows / works og alt annet juggel dell skal dytte i de? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Du må ha med windows ja... men works er jo greit da... det er jo så elendig at dell får det sikkert gratis fra microsoft. ' Det er i utg et innebygget lydkort, og det er ikke akkurat 100% perfekt. Fant bare ett lite problem med pc'en og det var nettopp at det elendige innebyggede lydkortet ikke ville porte mic riktig. Jeg fikk signaler inn, så jeg kunne feks ta opp et lydopptak med mic, men jeg kunne ikke feks bruke mic på ventrilo og lignende. Endte med å kjøpe et usb lydkort, som i seg selv er en dyr løsning på et simpelt problem, men da får jeg bedre lyd på kjøpet så får det heller bare være. EDIT: Vil anbefale alle som har tenkt å bruke den aktivt som bærbar (ha den med på jobb/skole hver dag) å kjøpe med bæreveske. Den bæreveska dell sender med er helt ekstremt bra. Det er plastikkopper i hjørnene, og skikkelig polstring i kantene. Tipper jeg kan kaste pc'en så langt jeg orker maange ganger før selve pc'en inni bæreveska får det skjer noe skikkelig galt. Endret 19. september 2006 av OgnOmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå