mbr107 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei, har et ok anlegg liggende og lurte på å montere dette inn i cab`en. Blir det noe ok med en sub i bagasjerommet på en cab? Anlegget har vært montert i en stasjonsvogn og sub èn flyttet greit lufta i den coupe`en, men hvordan blir den med en lyden i "coupe`en" i en cab? Noen med erfaring? Lenke til kommentar
Keiseraas Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei, har et ok anlegg liggende og lurte på å montere dette inn i cab`en. Blir det noe ok med en sub i bagasjerommet på en cab? Anlegget har vært montert i en stasjonsvogn og sub èn flyttet greit lufta i den coupe`en, men hvordan blir den med en lyden i "coupe`en" i en cab? Noen med erfaring? 5511624[/snapback] Hei Jeg har en 12" som er i en kasse på ca 28L, den står i en BMW E34 sedan. Jeg har på ingen måter laget noen form for pasasje mellom kofferten og cupeen, og de bilene er kjent med å være kompakt. Jeg kan legge ned armlene for å åpne men jeg får ikke noe mere bass av den grunn, ( hører den litt bedre)Husk du skal ikke bare høre bassuen du skal kjenne den På cab'en din vet jeg ikke om du har den skiposen som likker i baksetet ditt, men har du det kan du jo ta den bort å prøve å sette kassen mot sånn at den spiller igjennom. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er forsterkeren god, og suben og så vibrerer jo som regel karoseriet endel. Er en herlig følelse å kjenne seteryggen dunke! Lenke til kommentar
roadster73 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Har bygd noen anlegg i BMW caber. Det har funket som bare det. Har bygd både med 12" og 10". Det ble best resultat med 2x10" Da fikk vi bygd kassen under rommet for cab'en. Dette funket kjempe bra. Det som er med cab'er og stereo, er at når du tar ned taket forsvinner noe av trykket som du vil ha når taket er på, men det var skikkelig trykk i bilen alikevell. Vi hadde: 2x10" Clarion Harman kardon tc 600 soundstream 6.0 2 sett Cadence ZX 461 Endret 29. januar 2006 av roadster73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå