esp76 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 tok ein fin liten filmsnutt i går. problemet var at eg holdt kamraet på høgkant. er det mulig å få vridd filmsnutten, slik ein kan vri vanlege bilder? har gsmart mini 2. Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Du skrev: ------||tok ein fin liten filmsnutt i går. problemet var at eg holdt kamraet på høgkant. er det mulig å få vridd filmsnutten, slik ein kan vri vanlege bilder? har gsmart mini 2.||------ Det er mulig ja; Men du må ha et program som du kan redigere filmer med. F. eks Movie Maker, Ulead Video Studio, AVIedit....... Deretter finner du knappen rotate, eller du kan søke i hjelpefilen! 8) Lenke til kommentar
hce Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 tok ein fin liten filmsnutt i går. problemet var at eg holdt kamraet på høgkant. er det mulig å få vridd filmsnutten, slik ein kan vri vanlege bilder? har gsmart mini 2. Billigste og enkleste måte er å laste ned Virtualdub. Du finner det her. I Virtualdub kan du legge på et filter som heter rotate, og så roterer du 90 grader. Fungerer finfint, bommet også litt her om dagen med måten jeg holdt kamera på Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Billigste og enkleste måte er å laste ned Virtualdub. Du finner det her. I Virtualdub kan du legge på et filter som heter rotate, og så roterer du 90 grader. Fungerer finfint, bommet også litt her om dagen med måten jeg holdt kamera på Jeg ville no anbefale AVIedit! sellom det koster litt penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå