Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

(Nå ordnet) Tastatur\mus låser seg.

Anbefalte innlegg

Heisann.. Nå har jeg i det siste prøvd å finne ut av,hvorfor mus,og tastatur låser seg.

Jeg har Logitech Desktop diNovo Media Laser.

Når jeg sitter å jobber med pc,leser nyheter,og div ting.Så kan plutselig mus,og tastatur låse seg. Og venter noen sek,så kommer det seg igjen. Og alt er fint. Dette hender flere ganger løpe av en dag.

Men det rare er da. Vist jeg sitter å spiller(CAll of duty2), Så hender det ikke noe. Bare når jeg er i selve windows(programmer)

Jeg har prøvd å avinnstalere blåtanndriverne,og oppdater de. Men til ingen nytte. Har øagt inn siste driverne til chipsett. Og alt jeg av drivere.

Jeg har Windows Xp pro X64..

Jeg kan legge til,at jeg har bygd meg ny pc,alt er nytt i kassen. Har tatt prime95test,og mem test. Men ikke noe feil der.

Nå vet jeg ikke mer hva jeg kan se etter.

Mitt Ustyr er:

Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939

AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED

- Socket 939 1MB cache "San Diego"

POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe

OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition.

Håper virkelig at det er noen som kan komme med noen løsninger. Vil virkelig ikke formatere pc. :(

Kan legge til litt om minnebrikkene. Jeg vet at OCZ og ASUS ikke er venner :) Men jeg fikk to st 1024,men den ene var død. Og har nå kun 1024. Jeg har tatt en test på den. Og ikke noe feil. Men,jeg vet mange snakker om at asus er sære på minne. Men selv om jeg ikke får feil i mem test,kan det alikavel være et av problemene?

Mens jeg nå skrev dette,frøs mus\tastatur igjen. Spiller musikk,men den går sin gang..(FLASH på nette lever) Blir ikke klok på dette

:hmm:

Endret av djheaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...