AT1S Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Er det noen som har planer om å spille wow på TG06 eller? Bare lurer, for jeg selv spiller ikke mye cs, så det blir kanskje litt wow! Og for de som skal gjøre det, kjempe bra! Endret 28. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det noen som har planer om å spille wow på TG06 eller? Bare lurer, for jeg selv spiller ikke mye cs, så det blir kanskje litt wow! 5511373[/snapback] 8-10 stk i klassen min skal dit og spille WoW. De gjør jo ikke annet uansett.... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 jeg skal iallefall spille wow Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Å stikke på TG for å spille WoW er jo kjempekjekt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Er det noen som har planer om å spille wow på TG06 eller? Bare lurer, for jeg selv spiller ikke mye cs, så det blir kanskje litt wow! 5511373[/snapback] 8-10 stk i klassen min skal dit og spille WoW. De gjør jo ikke annet uansett.... 5511384[/snapback] jeg skal iallefall spille wow 5511385[/snapback] Å stikke på TG for å spille WoW er jo kjempekjekt. 5511389[/snapback] "Hvorfor ikke?" sier jeg. Det er jo mange som spiller det istedenfor CS og mange andre LAN spill, så jeg har ikke noe imot å gjøre det^^ Endret 28. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Å løpe ut på et stort lan for så å sette seg ned for å spille wow hele tiden er jo sinnsykt nødvendig. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Diskspace: helt enig der, herregud, du sitter i en klynge med masse andre svette nerds. Sitt på rommet ditt du, med masse cola, pakk deg inn for uka. Bedre enn å bruke tid på å sette opp pcen på TG, få alt opp, nettet detter muligens ned.. osv. Helt UNØVENDIG. Endret 28. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Å løpe ut på et stort lan for så å sette seg ned for å spille wow hele tiden er jo sinnsykt nødvendig. 5511410[/snapback] Erstatt "wow" med "cs" eller hvilket som helst spill og du har samme betydning. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Å løpe ut på et stort lan for så å sette seg ned for å spille wow hele tiden er jo sinnsykt nødvendig. 5511410[/snapback] så klart skal jeg jo sitte og spille andre ting Bf2 Cs osv.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 "TG"? hca i allverden er det for noe? en spillmesse eller noe? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 trevakt: Ikke si at du aldri har hørt om TG og DH , etc.? TG er et gigantisk LAN, i(på?) vikingskipet, det sitter 5000kåte gamere der Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Å løpe ut på et stort lan for så å sette seg ned for å spille wow hele tiden er jo sinnsykt nødvendig. 5511410[/snapback] Personlig liker jeg helst å være med andre personer når jeg spiller, dessuten er TG en helt ny opplevelse for mange. Hvis jeg skal til TG så skal ihvertfall jeg spille wow med de kameratene jeg tar med meg, så får vi traske rundt og se hva annet spennende det er å finne der! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er vel liten vits å dra på TG, bare for å spille WoW? Wow er jo ikke et lan spill, men et internett spill.. Greit med litt wow på TG, men ikke hele tiden.. Så jeg må nokk si meg enig med DiskSpace 10GB, og Patric.M.. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Nei, ærlig talt, å dra på et stort LAN i Vikingskipet BARE for å nerde online-spill (internett ihvertfall:P) blir for dumt altså. Hva skal man tjene på det, kjære WoW'ere? Endret 28. januar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hvem har sagt at de som spiller wow på TG ikke spiller andre spill. Herregud! Noen som spiller BF2 der og? Ja seff, fordi det er yndlingsspillet deres. Det er akkurat detsamme med wow. Og for de som ikke skal dit engang, hvorfor bry seg? Men om folk vil dra til TG for å sette opp pcen, spille wow, og sove, la det være opp til dem selv. Ikke døm folk etter hva de gjør på lan, det er dems egen sak. Endret 28. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, ærlig talt, å dra på et stort LAN i Vikingskipet BARE for å nerde online-spill (internett ihvertfall:P) blir for dumt altså. Hva skal man tjene på det, kjære WoW'ere? 5511568[/snapback] hvem sa noe om bare å spille wow? Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, ærlig talt, å dra på et stort LAN i Vikingskipet BARE for å nerde online-spill (internett ihvertfall:P) blir for dumt altså. Hva skal man tjene på det, kjære WoW'ere? 5511568[/snapback] hvem sa noe om bare å spille wow? 5511859[/snapback] Ingen, jeg sa: ".. å dra på et stort LAN i Vikingskipet Bare for å nerde WoW...", blir for dumt, men for all del, dra til å spill hva du vil du, jeg skal ikke dit uansett. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvem i helvete har sagt at de som spiller wow på TG ikke spiller andre spill. Herregud! Noen som spiller BF2 der og? Ja seff, fordi det er yndlingsspillet deres. Det er akkurat detsamme med wow. Og for de som ikke skal dit engang, hvorfor bry seg?Men om folk vil dra til TG for å sette opp pcen, spille wow, og sove, la det være opp til dem selv. Ikke døm folk etter hva de gjør på lan, det er dems egen sak. 5511857[/snapback] Herregud. Har jeg, eller noen andre dømt noen da? Jeg uttalte meg bare om hvor tåpelig det er å dra til et stort lan og spille WoW hele tiden. Jeg har da ikke sagt at noen her gjør det, og jeg har heller ikke sagt at om den personen gjør det er han <insert stygt ord her>. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Nei, ærlig talt, å dra på et stort LAN i Vikingskipet BARE for å nerde online-spill (internett ihvertfall:P) blir for dumt altså. Hva skal man tjene på det, kjære WoW'ere? 5511568[/snapback] hvem sa noe om bare å spille wow? 5511859[/snapback] Ingen, jeg sa: ".. å dra på et stort LAN i Vikingskipet Bare for å nerde WoW...", blir for dumt, men for all del, dra til å spill hva du vil du, jeg skal ikke dit uansett. 5511962[/snapback] Hvem i helvete har sagt at de som spiller wow på TG ikke spiller andre spill. Herregud! Noen som spiller BF2 der og? Ja seff, fordi det er yndlingsspillet deres. Det er akkurat detsamme med wow. Og for de som ikke skal dit engang, hvorfor bry seg?Men om folk vil dra til TG for å sette opp pcen, spille wow, og sove, la det være opp til dem selv. Ikke døm folk etter hva de gjør på lan, det er dems egen sak. 5511857[/snapback] Herregud. Har jeg, eller noen andre dømt noen da? Jeg uttalte meg bare om hvor tåpelig det er å dra til et stort lan og spille WoW hele tiden. Jeg har da ikke sagt at noen her gjør det, og jeg har heller ikke sagt at om den personen gjør det er han <insert stygt ord her>. 5512017[/snapback] Kanskje jeg overreagerte på dere, men selv om jeg drar dit og spiller wow betyr ikke at jeg ikke skal spille andre spill^^ Jeg skal spille dritmye wc3 også^^ Endret 28. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Spilte en del WoW på TG i fjor, og skal nok spille litt i år også hvis jeg kommer meg dit. (Er nr. 90 i billettkøen...) Men det blir nok også en del andre spill og fildeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå