Gå til innhold

Hvordan holder du orden på dine cder?


Anbefalte innlegg

Har merket cd'ene og cover'ene med sprit tusj og lagt deo fleste cd'er fint i hver sitt cover og stablet cover'ene i en høy stabel!! Litt kjedlig når eg dunker hardt borti fordi da velter hele stabelen... Har 1 "cake-box" også. Vurderer å få kjøpt meg ett eller annet på biltema eller .no . Noen som vet om noe super-dupert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CD-cover har den fine egenskaper at de er fantatsike gode til å stable oppå hverandre :smile: En stabel for spill, en for filmer (av alle bursdagsselskapene selvsagt) og en for andre cder. Mer enn nok system! Skriver også utpå cdene med tusj så jeg aner hva som er på de forskjellige. Ikke noe som er kjedeligere enn å gå gjennom cder å leite etter ting...

Lenke til kommentar

* Filmer og Backup av Mp3 ligger i "kakebokser".

* Audio-CD'er står og støver ned i hylla.

* Resten bruker jeg oftere og da har jeg dem i CD-mapper.

 

Det er litt tungvindt å måtte lete etter ting, så jeg gleder meg til den dagen jeg kan bytte ut CD-fjellet med en stor USB 2.0 harddisk. I praksis gjør jeg vel ikke det før harddiskene er store nok. (kanskje om ca 1-2 år)

Lenke til kommentar

Har en 6-700 DivX filmer, de er i CD mapper, tok for mye plass med covere. Spill, musikk og programmer har jeg og i mappe. Desverre har jeg ikke noe system på hvor jeg har hva, men kun et excel ark med oversikt over hva jeg har.

 

Skal lage meg en database med kartotek slik at jeg kan finne det igjen. Acsess eller excel kommer jeg til å velge da. (med mindre det finnes noen geniale programmer til det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...