Khalifen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ja, jeg har problemer med å bruke pin-uttagerne av typen ToolX. Dvs. Molex-female delen, og den til ATX. Den til ATX skjønner jeg ikke bæra av, og den til Molex-female funker ikke på en måte... Takker for hjelp Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Gå inn på www.3dgameman.com og se om du finner video nr. 411, den handler om Vantec cablesleeves, finner ikke direktelink nå, men der er det hvertfall vist og forklart ganske greit hvordan verktøyet funker Om du ikke finner den, kan du sende meg en PM, så kan jeg sende den til deg på en eller annen måte Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Molex kontakten du pleges med er det to pinner som skal presses inn. Har selv gjort dette med et veldig litte skrujern Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Gå inn på www.3dgameman.com og se om du finner video nr. 411, den handler om Vantec cablesleeves, finner ikke direktelink nå, men der er det hvertfall vist og forklart ganske greit hvordan verktøyet funker Om du ikke finner den, kan du sende meg en PM, så kan jeg sende den til deg på en eller annen måte 5515043[/snapback] Hehe, mener du den jeg linka til i Krympeslangeguide-tråden? JEg lærte iallefall ATX-verktøyet av Chase, og female-molex greia er det bare å forsøke til jeg får det til... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ops, det var du som linka til den ja Men hvorfor har du problemer da? Har du ikke sett videoen? Ser ikke vanskelig ut der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå