raufoss Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg dette kameraet, og det fungerer utmerket bortsett fra det faktum at jeg ikke har sjans til å få det til å fungere med min egen PC! Vi har en annen PC i huset som alt fungerer perfekt på, her er det bare å plugge inn kameraet og overføre bildene. Denne PC'en kjører Win XP, akkurat som min egen. Men av en eller annen merkelig grunn, fungerer det altså ikke på PC'en min. Når jeg prøver å bruke twain-programmet, låser det seg, finner ikke kameraet, eller klarer ikke å finne noen bilder i det hele tatt. Jeg har prøvd å laste ned og installere de nyeste driverne fra http://www.mustek.com. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg hadde problemer men når jeg installere driverne med windows i safe mode så fungerte det. Kan være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
akerb Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har du husket å skru på kameraet før du plugger inn USB kabelen? Noen maskiner "liker ikke" at du først plugger inn, og så skrur på... har fått samme problemene som du nevner på min litt "eldre" PIII sammenliknet med min nye P4, men når kameraet er på før jeg plugger i, funker det. Håper det hjelper! Lenke til kommentar
erm Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg hadde samme problemet når jeg skulle koble mustek'en til en xp maskin. På den maskinen var det koblet til et web -kamera. Når jeg dro ut kabelen til dette kameraet så funka mustek'en fint. Ikke spør meg hvorfor, men det hjalp. Så hvis du har andre kamera/evt. scannere kobla til kan du prøve å koble de fra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå