Pivotal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jeg får en bærbar pc hos hp (erstatnings pc, pga at de aldri klarte å fikse den gamle). Jeg kan velge mellom å ta imot den pcen de vil gi meg eller heve kjøpet og kjøpe en annen plass... Da får jeg 12000 i lomma. Dette er pcen de vil gi meg: link her Nå kan jeg litt om pcer og jeg tror nok jeg skulle klare å få en bedre laptop til denne prisen en dette :/ Jeg skal bruke laptoppen til litt forskellig egentlig.. Skal bruke den til skolearbeid som Photshop, Indesign, Premier, etc,etc Men vil også ha muligheten til å spille på den. Jeg er lite kresen på vekt og støy men at den ikke bråker noe sinnsykt er en fordel.. Når det gjelder spilling så trenger den ikke kunne kjøre absolutt alt på full grafikk men jeg vil helst kunne spille så og si alle spill om enn med noe lavere ytelse/kvalitet på de mest krevende. Så jeg kan tenke meg noe i duren av 2gig pentium M eller helst en god AMD processor (kan ikke mye om de nyeste AMD merkene) 1gig ram(muligens 2) brukbart grafikk kort med 128/256 ram. 60gb+ HD 5400rpm+ standard combodrive ting (noe som kan brenne/spille alt) Jeg har sjekke komplett pcbyggern og fikk til ganske gode konfigurasjoner der, og der slipper jeg å få med windows xp (700kr billigere). gode forslag settes pris på Endret 28. januar 2006 av jcr.nan Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Tundra 1559X - Intel Centrino 2.0GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15"/6600 128MB koster 11795 ,- hos psdata! det er vel et brukbart alternativ i forhold til hp'n? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 den så jo absolutt brukbar. hvordan er ytelsen på den typen processor sånn i forhold til pentium 4 og amd og slikt? og hvor mye yter det grafikkkortet? Kan nesten ingenting om grafikkkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå