H.M.Kongen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hei folkens,jeg lurer litt på om man kan dele lyden mellom ett usb headsett og vanlig pc høytalere?jeg vil ha lik lyd ut av høytalerene som jeg får i headsettet hvis dere skjønner.. Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hiver meg på den. Lurer også på hvordan headset og høyttalere skal virke i harmonisk symbiose:-) Enten blir lyden i headset ekstremt høy eller lav når den er koblet inn på samme uttak som høyttalerutgang. Har et noen år gammelt Soundblaster Live! Player lydkort. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 se på denne saken: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....70C937FBB991695 Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 det er vel forsåvidt ikke no hjelp i den så lenge headsettet er usb..jeg bruker selv en variant av den der men så er det jo 2 jack plugger jeg har..men problemet er forsåvidt løst da han kjøpte ett med vanlig plugg istedetfor usb Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Finnes det overgang fra 2 jack plugger til USB å få kjøpt? Siden eg mangler ledig utgang fra lydkortet for høyttaler. Er allerede to ledninger koblet på line-out (PC-høyttalere og TV) Evt går det an å bruke SPDIF/Bakhøyttaler utgang til å få ut vanlig stereolyd?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå