thelittlewitch Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har en Zepto Znote 2002, 1,8GHz, 40gb hdd ( 5400rpm ) osv, og jeg lurer på - er det normalt at det tar 4-5 minutter å komme inn i windows? Fikk den igår, og har lagt inn Win2k pro.. Synes forøvrig det tar lenger å lenger tid til hver gang jeg skal starte den =P Når jeg omsider kommer inn i windows ser den ut til å fungere som den skal.. Er det noe jeg har glemt å legge inn eller noe? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Windows 2000 tar ofte lang tid å starte, men 4-5 minutter er veldig lenge. Har du nettverkskort som du ikke bruker? Prøv å disable dette. Pass på at harddisk(er) er satt opp riktig m.h.p. jumpere Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 nei nettverkskortet bruker jeg.. og harddisken burde de nå klare sette inni riktig? Er det i hele tatt jumpere på en bærbar hdd? Har aldri sett en jeg så jeg vet ikke :smile: Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 heh...jumpere på en hdd til bærbar faktisk... Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 4-5 minutt er svært lenge...veldig lenge. Så her er noe riv ruskende galt, iallefall ift til det som er sagt om Zepto ellers på Barbara.no. Win 2000 tar litt tid å starte(XP er en drøm i forhold til W2K), men min Acer med CPU på PIII 800 og 256 MB RAM bruker under 1 minutt på oppstart. Kontalt supporten og legg fram saken! Svein F Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Sjekk event loggen og se etter feilmeldinger. hva bruker du nettverkskortet til? Domene eller Workgroup? Se om det er noen servicer du kan disable. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå