Micka Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 jeg satt og surfa på internett og letet etter en ny ram! men så kom jeg på at man må kjøpe likt sån at det passer til hovedkortet. jeg skrudde av dataen og tok ut rammen der det sto pc2100. ok. da viste jeg det, men da jeg skrudde på pc`n igjen (etter jeg hadde satt tilbake ram) så ville den ikke starte! det kommer: beep hele tida! Da var jeg helt sikker på at det var rammen som hadde dødt! så jeg kjøpte ny. bruker den gamle socket A hk [email=http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=111283&cks=PLC]http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=111283&cks=PLC[/email]Crucial PC2100 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 64Meg x 64 nå har jeg byttet kabinett siden det forrige var så trang.. er redd for at jeg har ødelagt noe mer. da jeg startet pcn med den nye rammen og kabinett skjedde det ikke noe annet. pcn er i fullgang og viftene starter (untatt skjermkortet) beep beep beep beep beep beep beep beep beep............ hva kan være feilen??? Tusen takk for alle svar!! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er ikke sikker, men må du ikke alltid ha en rambrikke i slot 1. eller noe? prøv å bytte litt om og se... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) kan være det er noe galt med sloten(der du setter inn rambrikken) eller se om det er noe støv eller graps i den. Endret 28. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Se etter at rambrikken er helt ned i slottet.(og riktig vei) Endret 28. januar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Micka Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Ja er nesten 100% sikker på at ramen sitter riktig!! piipe lyden tar aldri slutt =??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå