Gå til innhold

Ny, pen og liten 3G?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg går rundt og sikler etter en 3G-telefon, men foreløpig synes jeg de telefonene som har kommet har vært store, klumpete og stygge. Den nye BenQ-Siemens telefonen er ikke altfor gæren, men den har et altfor "Volvo"-design for min smak. Noen som har noe peiling på om det kommer en liten og nett, pen 3G-telefon med kamera på 2,0MP eller høyere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg går rundt og sikler etter en 3G-telefon, men foreløpig synes jeg de telefonene som har kommet har vært store, klumpete og stygge. Den  nye BenQ-Siemens telefonen er ikke altfor gæren, men den har et altfor "Volvo"-design for min smak. Noen som har noe peiling på om det kommer en liten og nett, pen 3G-telefon med kamera på 2,0MP eller høyere? :)

5510914[/snapback]

Du har jo den nye lekre nokia 6280 ^^ konge bra tlf ^^

Lenke til kommentar
6280 kommer ikke på det norske markedet før i slutten av første kvartal. Marius bor i Sverige...

Du har jo allerede Sony Ericsson K600i her i Norge. Den er liten, men her forferdelige taster, lite minne og kamera på 1,3 megapixler...

5511023[/snapback]

JEg glemte vist helt dette..

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg synes 6280 eller K600i er særlig pene. 6280 virker klumpete, og K600i synes jeg ser altfor "ordinær" ut...Jeg er kanskje litt pirkete, men jeg tenkte på noe i retning av Samsung Z500. Hadde kjøpt den hvis den hadde hatt høyere oppløsning på kameraet.

Lenke til kommentar

Nokia N70 eller 6680/6630 da? Men de er ikke spesielt små og 6630 og 6680 har ikke ikke tomegapikslerskamera. 6630 har ikke støtte for videosamtaler heller. Nokia N70 eller 6680/6630 da? Men de er ikke spesielt små og 6630 og 6680 har ikke ikke tomegapikslerskamera. 6630 har ikke støtte for videosamtaler heller. Her ser du 3G-telefoner i prisguiden.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...