mrincredible Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hei, Jeg skal ut på en lengre reise til sommeren og trenger en mp3-spiller som: Helst er flashbasert, men harddisk kan gå Har god og klar farveskjerm Direkteoppkobling mot digitale kameraer for overføring av bilder Driverløst design (både Windows og Linux) Støtter ogg vorbis og bildevisning Som ikke har noen form for pause mellom låter på mixede cd'er Må kunne lades uten bruk av PC (skal ikke ha med PCen på turen) Så høy batterikapasitet som mulig Helst har radio Helst har diktafon Ser bra ut Er liten og lett Helst har tilkoblingspluggene nederst på spilleren Ripemotstandig Noen som kan hjelpe meg? Eventuelt hva er det beste man kan få til som nærmer seg? All hjelp mottaes med takk! Endret 28. januar 2006 av mrincredible Lenke til kommentar
lobster Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Som vanlig kommer jeg til å annbefale iAudio X5L. Kjøpte selv denne spilleren før jul. Utifra dine krav tror jeg du kommer til å digge denne spilleren. https://prisguiden.no/product.php?product_id=33839 (PS! X5L er en annen modell som har ca 30 timer batteri) http://www.iaudiophile.net/content.php?review.24 Det er en del folk på forumet som annbefaler spillere fra Creative så du bør også sjekke ut noen av disse spilerne. Lykke til med kjøpet uansett hva du ender opp med.. Endret 28. januar 2006 av lobster Lenke til kommentar
mrincredible Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Som vanlig kommer jeg til å annbefale iAudio X5L.Kjøpte selv denne spilleren før jul. Utifra dine krav tror jeg du kommer til å digge denne spilleren. Så kul ut den der. Ankerpunktene er at gapless-spilling ikke er perfekt, den er litt stor og at den er harddisk basert. Men det kan godt hende jeg ender opp med en slik likevel! Det er vel den beste harddisk-baserte spilleren for tiden? Har også sett på kommende iAudio 6. Noen som vet om den kommer til å ha mulighet for ekstern lader slik som andre iAudio-spillere? Og noen som kjenner til modde-vennligheten? Kommer vi til å kunne kjøpe 0.85-tommers harddisker med større lagringskapasitet som vi kan erstatte den eksisterene harddisken med? Ellers ser jo SanDisk e200 forferdelig kul ut. Noen som vet om den har ogg-støtte og USB On-the-Go? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå