jossa Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 vet noen om en software eq? er ikke no spesielt bruksområde skal brukes for og finjustere lyden på en pc +++ prisen er egentlig ikke så viktig, men en lisens bør jo ikke koste 100 000kr, programet kan jo nevnes uanset takker for svar _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-09-14 10:13 ] Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Waves LinEQ er vel state of the art akkurat nå, men dyrt.... Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg er veldig glad i Q10 fra Waves. Den eter CPU, men holder høy kvalitet og er veldig fleksibel. Finnes i bl.a. "Waves Gold Native Bundle" (ca. 14'000,- hos Speedy Data, Akersgata 65b) Stikk innom Waves sin hjemmeside og se. Den finnes i mange av de andre pakkene deres også så du kan jo se hva som passer deg best. A_N_K, har du en link til LinEQ? Fant den ikke. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 20:07, Winnie Da Puhman skrev:Jeg er veldig glad i Q10 fra Waves. Den eter CPU, men holder høy kvalitet og er veldig fleksibel.Finnes i bl.a. "Waves Gold Native Bundle" (ca. 14'000,- hos Speedy Data, Akersgata 65b)Stikk innom Waves sin hjemmeside og se. Den finnes i mange av de andre pakkene deres også så du kan jo se hva som passer deg best.A_N_K, har du en link til LinEQ? Fant den ikke. LinEQ (Lin står for Linear) er en del hakk bedre enn Q10, men det er kanskje ikke så rart med tanke på at Q10 har noen år på baken. LinEQ spiser CPU, men har ikke ulemper forbundet med analoge EQ, dvs lineær faseforskyvning. Den låter ekstremt transparent, og er en del av Waves Masters Bundle med flere andre FIR-filter baserte plugs : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå