kewell79 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 After our exclusive article on the upcoming Xbox 360 Dashboard update, a lot of scepsis rose on the authenticity of the report. [H]ard|OCP got formal confirmation from Microsoft yesterday though, and today posted an update stating the patch for the Dashboard will be out next Monday already, and the Call of Duty 2 patch is set for release the day after. We received confirmation from Microsoft that the Xboxic information was indeed accurate and that an update was “imminent”. Unfortunately, that update was supposed to head to production today but a few minor issues pushed the target date back to Monday. There will also be a Call Of Duty 2 update hitting the following day, so next week should be a good one for Xbox 360 owners. http://www.xboxic.com/news/108 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jess endelig CoD2 update.. Det var jammen på tide. Håper de putter inn støtte for 16 spillere siden jeg allerede fikk prøvd meg på det denne uken.. Jeg var vel kanskje en Beta tester Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 håper save bug'en i CoD2 forsvinner får ikke til den koden som skal låse opp alle banene heller Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hva er det som blir fikset da? Om de ikke lager ordentlige lobby-muligheter så er det fortsatt crap. Tror faktisk de bare fikser "lagg-issues". I så fall kan CoD2 fortsatt brenne. *me hopez for lobby-fixxzz* Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) The patch, to be released on tuesday of next week, folliwing an important Xbox Live Dashboard update will include many new features. After a quick "beta-test" our reporter Henry Brookenheimer reports that 'the update will include: Weapon Selection, 3 Gametype choices including CTF, a way to invite friends and start your own server, and dedicated servers to reduce online lag.' The online community, mainly the folks over at the Xbox Forums (http://forums.xbox.com) have threatened to boycott Infinity Ward, the people behind Call of Duty 2, and 'Ward is responding. Following the realease, (roughly two months) Jerry Gavin (Executive Art Director) says two new maps will be released saying , "I cannot reveal the names or aspects of the maps, but one will be set in a desert environment, the other in an African Rainforest." Endret 28. januar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det skal bli en stor lettelse ja,så foresten at de to nye mapsene kommer om ca 2mnd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Bare CoD2 som blir fikset? Ville også hatt litt fiksing i andre spill også, f.eks savegame buggen i DoA4! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Eneste problemet jeg har hatt i CoD2 er lag i xboxlive multiplayer. Fikser dem det så er mye gjort for min del. På den annen side, snart ferdig med single player campaign og det ville vært for ille hvis save games ble borte... Dr.Peedee Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kewell79 - hvor fant du denne informasjonen? Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ser ikke ut som de setter opp antall spillere online (utifra det Kewell skriver). Enorm skuffelse. Det hadde vert det eneste jeg ønsket utav den patchen, det og at de selvsagt fikset save-game buggen Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hadde vært fint om patchen gjorde det mulig for flere å spille live på samme box! Fungerte veldig bra i bl.a. Halo 2 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Husker tiden da konsollspillene ble laget ferdige jeg.. Da det ikke gikk ann å patche de! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Husker tiden da konsollspillene ble laget ferdige jeg..Da det ikke gikk ann å patche de! 5521232[/snapback] Ja det var tider... Driv3r bl.a. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Sjekket dashbordet, ingen oppdatering enda. :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 kan hende de mente neste mandag, ikke idag. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 alt av innhold til xbox live har kommet om natten norsk tid. og hva er klokken i USA akkurat nå da? er jo tiiidlig på morgenen! Alt blir basert på US time, sen ettermiddag høres sannsynlig ut Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Husker tiden da konsollspillene ble laget ferdige jeg..Da det ikke gikk ann å patche de! 5521232[/snapback] Ja huffsann, det er forferdelig at de kan fikse og forbedre et spill etter det kommer ut. Hva er det egentlig du har imot Xbox360 siden du alltid kommer med så idiotiske argument imot ting som har med den å gjøre? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Xbox live oppdatering er klar nå, i usa iallfall Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har lastet ned oppdateringen til 360'n nå, uten helt å vite hva den gjør sikkert. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå