zhitler Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Prøver å koble meg på internett på jobben,men klarer ikke å finne ip. Ska vel finne en ip når jeg pinger som begynner på 172... Har konfigurert windows til å lokalisere alt automatisk. Kjører Win XP home edt SP2,ikke firewall. Legger inn Norton Internet Security når jeg klarer å finne nett.. Og det er heller ingen begrensninger på nettverket. Koblet til en annen maskin igår,alt gikk knirkefritt rett på nett.. Hører at det er noe problemer med Tcp\ip med Xp innimellom. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Prøv og deaktiver norton internet security. Trykk start Trykk kjør skriv cmd skriv ipconfig Hva får du opp da? Endret 28. januar 2006 av Thorvald Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Da får jeg kun opp en 205...ip,mangler liksom kontakt til omverden:) Ikke lagt inn Norton ennå.Deaktivert WinXp firewall. Endret 29. januar 2006 av zhitler Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Proxy server? Sjekk instillingene på en pc der som er på internett og sjekk om den er koblet mot en proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå