Mattlakk Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei alle sammen! Fra ungdomskolen hadde jeg ikke gode nok karakterer til å komme inn på media linja, så jeg valgte å gå formgivning! så går grunnkurs nå, Jeg er veldig interessert i Kamera, redigering, musikk og alt sånt! Noen som har tips til hva jeg KAN gå for å bli noe innenfor de sjangerne ? Har aller mest lyst til å jobbe med kamera ( filming ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du kan jo søke media&komunikasjon til sommeren igjen da ? eller tar de fortsatt uskole karakterne dine ? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du kan jo ta allmen for å få generell studiekompetanse og så se på noen av medie-linjene ved høgskolen i gjøvik. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Han får generell studiekompetanse på Formgivning Endret 29. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå