jonia Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Heisann! Noen som vet om det går an å laste ned en gratis prøveversjon av Lindows et sted på nettet? Var inne på hjemmesida dems, der det stod at det skulle gå an, men fant ingen link.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Lindows? Er det en krysning av Linux og Win? Høres spennende ut... :smile: Søk på google vel. Bruker alltid jeg, og som oftes finner jeg det jeg leter efter Lenke til kommentar
Two-Face Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 heh bare les på siten deres det... http://www.lindows.com er ikke noe tilgjengelig enda ser det ut som, i tillegg til at det ser ut til at preview versjonen koster $99... foretrekker å sette opp linux m/wine selv jeg da (det er essensielt det lindows er) :smile: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har gitt opp Linux nå. Det tar bare for mye tid til å få alt til å fungere. Brukte liksom flere dager for å få lyd. Husker på TG01, da satt de som brukt Linux og drev å konfigurete osv, mens de som brukte windows spilte. Sier jo litt. Linux er på vei oppover, så jeg kan kanskje vente et år eller to. Har egentlig litt lyst til å "støtte" det, men boot tiden er lang, jaja, man kan sikkert få den til å bli 5 sek, men da er vi tilbake til at man skal konfigurere den i flere dager. Du sparer altså et par sekunder hver gang du booter, men bruker flere timer på å få den til å gå sjappere. For de som liker det så er det sikkert kjempegøy og lærerikt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 synes det er morsomt med sanne nørder som sitter på LAN-partys og diller med linux og tror de liksom er proffe. Det er jo liksom ingenting du kan gjøre i linux. ingen spill eller programmer finnes jo. (det finnes kanskje noen) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hei GeeZuZz! Vel,det finst ein god del programmer/spill til Linux..Om ein søker litt på internett så finner ein ein del lovelige nedlasbare programmer og spill.. Alt noen trur dei er proffe..Vil eg tru ein finner i mange miljø..:wink:Ikkje bare i "linux miljøet"... Det er mykje ein kan gjære med Linux som ein bare bruker litt tid på det..Og Linux er blitt veldig mykje betre enn det var i byringa... No,ser det kanskje ut til at eg er ein så kalla "linux geek"(er ikkje meininga å støte nokon)Men,det er eg ikkje bruker både Linux og Windows på datamaskina mi..:wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå