themanfrom Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Gymlæreren vår har flere ganger kalt en i klassen med trøderdialekt (han har bodd i Bergen de siste 11 årene) for trønderfi**e. Men så skal det sies at gymlæreren vår ikke er helt stabil da (gammel Brannspiller). 5530563[/snapback] Gå til rektor eller noen med det(eller få trønderfitta til å gjøre det :!: ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 De kaller meg bare "Du" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Blir av en eller annen grunn kalt Simen av noen lærere, mens Mohammad, mattelæreren min, kaller meg for mester. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 lur/sleip rev blei jeg kalt av lærer før og jeg kaller dem Grunnskole Mattelærer=Fleskeberg Kontaktlærer= Trusemann eller ølmage nu VGS Medielærer=Ulv Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sammenlgn ALDRI yndlings dyret mitt (Ulv) med en lærer. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Finnes en egen tråd for kallenavn på lærere Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ble kalt: ''Å deg husker jeg fra barneskolen'' med et lumsk blikk. Det var en vikar og jeg ble temmelig skremt Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Mr.slettemark Edit, det beste er vel ei i tysk klassen vår som har ved flere anledninger blitt kallt helge i steden for hege... Endret 9. mars 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Cathrine, Katharina, Kristine, Kristin, Amalie(søster), Camilla(søster).... Heter Kristina... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jah, der sier du noe. Naturfagslæreren min kaller meg alltid Amalie. Hun har nemlig søsteren min i biologi Ellers har lærere sluttet å kalle meg Kristina. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) De kaller meg bare "Du" 5535077[/snapback] Kjøp deg en Khalashnikov som du utsmykker skulderen din med, så blir det nok "De" etterhvert.. /off topic Mange som bruker etternavn på meg. Jeg har fått en uvane å kalle meg selv med etternavn helt siden jeg var i militæret.. Endret 11. mars 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tja.. du der som søv.. eller bare erlend.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå