Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lagde denne tråden etter inspirasjon fra "Hvilke kallenavn har du på læreren din?"-tråden. I min klasse har læreren gitt noen av elevene med særegenheter kallenavn. De er ikke så gode, men kanskje dere har noen morsomme bidrag? Altså: Victoria: dronningen Osman: generalen eller gerlijan Omar: krølle Ida: frøken Ida Meg: professor baltasar... >.< Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Blir kalt Tarsan av en eller annen grunn.. Endret 28. januar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Haha, du vil ikke tro det, jeg blir kalt Simen, SIMEN liksom. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg blir kalt Vegard av Naturfagslæreren vår. :!: Ingen skjønner hvorfor... (Heter Brynjar.) Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 "Nordlendingen" går igjen. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Blt kalt Morten hele tiden både av elever og lærere (heter Thomas) Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Læreren min på uskolen pleide å kalle meg for bertemor...likte ikke mor..BERTE-MOR.....musikklæreren kalte meg for Eva og veninnen min for Adam(som egentlig heter Line og er veldig feminin!)..(han var merkelig...!) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg blir kalt data-nerd jeg... - Kanskje fordi IT-ansvarlig ikke viste hva en firewire-kabel var og at måtte forklare hvordan den så ut før han gikk på Elkjøp og kjøpte en for 350,- - Tror de lurte gamlingen trill rundt jeg... Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 haha..."it-ansvarlig" du liksom! ble han sparket!! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) haha..."it-ansvarlig" du liksom! ble han sparket!! 5530190[/snapback] Neida, den eldste på skolen og kan alt om LP-plater! Edit: Skrev LP-planter...whatever Endret 31. januar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 LP-planter! akkurat! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 LP-planter! akkurat! 5530236[/snapback] Ikke mobb, du ødela poenget mitt Lenke til kommentar
Seether Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Søsteren min fikk en lærer til å kalle meg twinen.. Ellers går det gjerne i JB i fransken nå som jeg går grunnkurs. En fyr i klassen min nå som folk bare kaller jeger..og en som går for å være briten. Endret 31. januar 2006 av Seether Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Naturfaglæreren vår har av en eller annen grunn begynt å kalle veldig mange med etternavn. Og etter hvert har også store deler av klassen begynt med det. Samme læreren kaller også en musikkinteressert i klassen vår for Elvis. Gymlæreren vår har flere ganger kalt en i klassen med trøderdialekt (han har bodd i Bergen de siste 11 årene) for trønderfi**e. Men så skal det sies at gymlæreren vår ikke er helt stabil da (gammel Brannspiller). Endret 31. januar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Får kallenavn av klasseforstanderen min til tider. Blir kalt "Døla-Mads" siden jeg har en genser hvor det står diskrét "Døla-Jazz". Ellers får jeg andre kallenavn... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Mattelæreren min kaller bare en i klassen Masa. De har et litt Hat forhold. Men han er en seriøst rar fyr da... Kunne skrevet 2 hele sider om fyren. Jaja.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 økonomilæreren min kalte meg "Administrator Helland" siden jeg stort sett satt å hjalp sidemannen min (som han kalte "Konthorsen" med oppgavene i stede for å gjøre de selv Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 I dag kalte norsklæreren min meg for André Bjerke, fordi jeg satt og skrev om nettopp André Bjerke. Etter å ha skrevet en sekseroppgave om Jens Bjørneboe gikk jeg under navnet Bjørneboe en god stund. Hva om dere fikk velge selv hva læreren skulle kalle dere, da? Den må jeg tenke litt på.. Sosialisten, kanskje? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 blir kalt vegis og BæRRRRRRRgen. bpåde bor og går p åskole på sunnmøre, men har bodt i bærgen i 10 år Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hmm, på barneskolen ble jeg kalt Dole, 2 andre var da Ole og Doffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå